نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 آذر 1397
ساعت 13:00

راک‌استار سیستم اقتصادی غیرمنطقی Red Dead Online را بهبود می‌دهد

5 از 5

راک‌استار اعلام کرده که اولین آپدیت بازی Red Dead Online به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Red Dead Online به عنوان ماد اختصاصی چندنفره بازی Red Dead Redemption 2، مدتی هست که کار خودش را در قالب دوره بتا شروع کرده، و راک‌استار به همین دلیل از قبل هم روشن کرده بود که بازیکنان، حتما انتظار وجود مشکلات فنی مختلف را داشته باشند. در این ارتباط، بازیکنان هم تاکنون مشکلات مختلفی در این ماد را مشاهده و گزارش کردند، که یکی از جالب توجه‌ترین این موارد به سیستم اقتصادی نامتوازن آن مربوط می‌شود؛ جایی که برای مثال ارزش آیتمی مثل «لوبیای پخته» ۱٫۵ دلار و یک «حلقه ازدواج طلا» با قیمت ۱٫۱۵ دلار قابل فروش است! سیستم اقتصادی که به نظر چندان منطقی نیست.

راک‌استار به تازگی در یک پست توییتری، به این موضوع واکنش و مشکل را تایید کرده، و وعده داده که برای بهبود سیستم اقتصادی Red Dead Online کار می‌کنند تا در نهایت «اطمینان حاصل شود که هر نوعی از فعالیت‌های داخل بازی به شکلی متناسب و جذاب ارزش‌گذاری و پاداش‌دهی شود». با این حال سازندگان برای ایجاد تعادل در خصوص این مشکل به زمان بیشتری نیاز دارند. راک‌استار همچنین، از سایر مشکلات و باگ‌های پایدار مربوط به بیرون انداخته شدن بازیکنان از session ها نیز صحبت کرده است.

بازی به شکلی ساخته شده تا ما بتوانیم به سرعت اصلاحاتی نظیر این را به آن اضافه کنیم. انتظار می‌رود که اولین آپدیت بازی در اواخر هفته منتشر شود و در این رابطه، آپدیت‌های بیشتری هم در هفته‌های آینده در پیش است.

راک‌استار هنوز مشخص نکرده که طول دوره بتای «رد دد آنلاین» دقیقا تا چه زمانی است، ولی در هر صورت تا زمانی که این باگ‌های پایدار پیدا و گزارش می‌شوند، بازی به زمان بیشتری برای فیکس شدن نیاز پیدا می‌کند. این شرکت همچنین از بازیکنان دوره خواسته تا مشکلات مختلف را از طریق وب‌سایت رسمی راک‌استار گزارش کنند.

Red Dead Online گرچه به شکل بتا کارش را شروع کرده، ولی بسیار پر محتوا بوده است؛ در این رابطه این بازی دارای مراحل داستانی اختصاصی است که به دوره زمانی قبل از وقایع کمپین تک‌نفره Red Dead 2 مربوط می‌شود، که قابل بازی به شکل تک نفره یا چندنفره است. به علاوه، در این ماد چندین حالت برای بازی به شکل مشارکتی (co-op) و همچنین حالت PvP وجود دارد که یکی از آن‌ها، حالتی مشابه یک بازی از نوع بتل رویال هم دارد.

راک‌استار در آپدیت پیش رو، امکان خرید طلا در بازی از طریق واحد پول واقعی را هم فراهم می‌کند؛ گفتنی است که این طلاها از طریق گیم‌پلی و دنبال کردن خود بازی هم به دست می‌آیند، و در خرید برخی اقلام مثل اسلحه کاربرد دارند. Red Dead Online در حال حاضر و در قالب دوره بتا، هم‌اکنون برای بازیکنان «رد دد ردمپشن 2» در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی Red Dead Redemption 2 به قلم «فردین باقریان» را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.