نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 22 تیر 1399
ساعت 15:00

پست حذف‌شده اینستاگرامی AC Valhalla تاریخ عرضه بازی را فاش کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی ایتالیایی سری Assassin’s Creed در اینستاگرام، پستی را که حاوی تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla بود حذف کرد.

طرفداران سری اساسینز کرید، مدتی هست که از عرضه یک بازی جدید دیگر برای این مجموعه در ادامه سال جاری میلادی مطلع شدند، و این موضوع نیز روشن شده که Assassin’s Creed Valhalla در رویداد امشب Ubisoft Forward نیز حضور پررنگی خواهد داشت. تاکنون چند تیزر داستانی و سینماتیک درباره بازی منتشر شده، اما طرفداران همچنان منتظر نمایش گیم‌پلی بازی و البته فاش شدن تاریخ عرضه آن هستند. درحالی که انتظار می‌رود این موارد در رویداد Ubisoft Forward نمایش پیدا کنند، حساب رسمی ایتالیایی سری در اینستاگرام، پستی را حاوی تاریخ عرضه بازی منتشر کرد، که البته حالا حذف شده است.

پست مذکور، البته توسط یک کاربر ردیت ذخیره شده و بر این اساس، تاریخ انتشار این بازی نیز برای روز 17 نوامبر (27 آبان) اعلام شده است. همان‌طور که قبلا هم مشخص شده بود، این بازی برای هر دو پلتفرم‌های نسل حاضر و نسل آینده (که در اواخر سال میلادی عرضه می‌شوند) منتشر خواهد شد، و به این ترتیب تاریخ عرضه ذکر شده به احتمال زیاد درست است. لازم به ذکر است که گرچه این تاریخ درست به نظر می‌رسد، ولی همچنان باید منتظر تایید رسمی‌تر آن از طریق خبرهای بعدی یوبی‌سافت باشیم.

نکته جالب دیگر درباره این تاریخ (اگر درست باشد)، تداخل زمانی با عرضه بازی Cyberpunk 2077 نیز هست که باعث می‌شود تا رقابت شدیدی میان این دو در بازار شکل بگیرد. گفتنی است که سایبرپانک 2077 در اعلامیه جدید، قرار است در روز 19 نوامبر یعنی تنها دو روز بعد از این تاریخ عرضه احتمالی بازی اساسینز کرید والهالا منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.