نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 آذر 1399
ساعت 09:00

Microsoft Flight Simulator تابستان بعدی به Xbox Series X|S می آید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت پنجره زمانی انتشار بازی Microsoft Flight Simulator برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس را مشخص کرد.

بازی Microsoft Flight Simulator که اخیرا در رویداد جوایز بازی سال 2020 به عنوان بهترین بازی شبیه‌سازی امسال نیز انتخاب شد، در طول ماه‌های آینده آپدیت‌های بیشتری می‌گیرد و علاوه بر اضافه شدن محتواهای جدید، از قبل نیز تایید شده بود که پس از PC به کنسول‌ها هم راه پیدا می‌کند. با توجه به اطلاعیه اخیر مایکروسافت و Asobo Studio، حالا موعد انتشار این بازی برای Xbox Series X/S در تابستان آینده تایید شده و به همین مناسبت، تریلر نسخه Xbox Series X/S این بازی نیز منتشر شده است. شما در ادامه تریلر معرفی نسخه Xbox Series X/S این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در تیزر نیز دیده می‌شود مایکروسافت اجرای بازی با رزولوشن 4K در این کنسول‌ها را تایید کرده، و باید دید که از نظر نرخ فریم به چه صورت عمل خواهد کرد. گفتنی است که این بازی در اوایل لانچ در PC با مشکل افت فریم و باگ‌های فنی نیز مواجه بود و انتظار می‌رود که انتشار نسخه کنسولی با مشکلات کم‌تری مواجه باشد. Microsoft Flight Simulator همچنین در 23 دسامبر (3 دی) بروزرسانی مخصوص برای اضافه شدن پشتیبانی از هدست‌های VR را نیز دریافت می‌کند. مدتی پس از این نیز آپدیت ویژه‌ای با محوریت کشور بریتانیا و اضافه شدن مناطق مشهور بیشتری از این کشور به دنیای بازی اضافه می‌شود.

Microsoft Flight Simulator در حال حاضر از طریق استیم، فروشگاه مایکروسافت و ایکس‌باکس گیم پس در پلتفرم PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.