نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 خرداد 1397
ساعت 11:00

تاریخ عرضه اولین محتوای پس از عرضه Far Cry 5 مشخص شد

0 از 5

فار کرای 5، به زودی میزبان اولین بسته الحاقی خود با نام Hours of Darkness خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Far Cry 5 یکی از موفق‌ترین بازی‌های عرضه شده در سال جاری و به خصوص در جداول فروش ماهانه بوده است. جدیدترین بازی شوتر اول-شخص و جهان‌باز یوبی‌سافت از سری فار کرای، با اینکه در اواخر ماه مارس عرضه شد ولی درنهایت به پرفروش‌ترین بازی همان ماه هم تبدیل شد. از آن زمان، بسیاری از بازیکنان حتما تاکنون بخش داستانی بازی را به پایان رسانده‌اند و طبق وعده‌های قبلی، منتظر رونمایی از اولین محتواهای پس از عرضه این بازی و تاریخ عرضه آن‌ها بوده‌اند. خبر خوشحال‌کننده برای این دسته از طرفداران، اطلاعیه اخیر کمپانی فرانسوی یوبیسافت است که اطلاعات جدیدی پیرامون اولین بسته گسترش‌دهنده بازی Far Cry 5 داده است. براساس این گزارش، اولین DLC این بازی که پیش از این هم مشخص شده بود که Hours of Darkness نام خواهد داشت، قرار است در روز ۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۵ خرداد) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

یوبی‌سافت در این زمینه یک تیزر معرفی نیز منتشر کرده تا بازیکنان بیشتر در جریان محتوای بسته الحاقی Hours of Darkness قرار بگیرند. در جریان این محتوای گسترش دهنده، بازیکن در قالب شخصیت Wendell “Red” Redler که به عنوان یکی از شخصیت‌های حاضر در هوپ کاونتی که در بازی اصلی حاضر بود قرار می‌گیرد. ماموریت او در این DLC این است که یکی از هم رزم‌هایش را در دوره جنگ ویتنام پیدا کرده و نجات دهد. شما در ادامه می‌توانید تیزر تریلر کوتاه معرفی DLC را نیز مشاهده کنید.

 

 

یوبی‌سافت جزئیات بیشتری نیز پیرامون بازی به اشتراک گذاشته و می‌دانیم که می‌توان Hours of Darkness را، هم به شکل تک نفره، و هم به شکل co-op و آنلاین بازی کرد. در این DLC شاهد اضافه شدن وسایل و مهارت‌های جدید، و همچنین مادهای قابل بازی متفاوت نیز خواهیم بود. در این زمینه و زمانی که بازیکنان این DLC را به پایان برسانند، دو ماد Survivor و Action Movie نیز باز خواهد شد. در ماد اول چالش اصلی این است که سلاح‌ها و تجهیزات از بازیکن گرفته می‌شود و در ماد دوم، بازیکن فضای جاگذاری سلاح اضافی خواهد داشت و مهارت حملات هوایی وی نیز افزایش پیدا می‌کند.

یوبی‌سافت این DLC را به دو شکل ارائه می‌دهد و بازیکنان، می‌توانند آن را به شکل مستقل و جدا از بازی اصلی فار کرای 5، و با قیمت 12 دلار خریداری کنند. روش دوم نیز تهیه Season Pass بازی فار کرای ۵ یا خرید نسخه Gold Edition بازی خواهد بود. یوبی‌سافت به موضوع مدت‌زمان اشاره نکرده که این DLC برای تکمیل چقدر زمان نیاز خواهد داشت و از این نظر دارندگان Season Pass بازی، می‌توانند منتظر دو محتوای مورد انتظار Lost on Mars و Dead Living Zombies هم باشند که در ادامه سال جاری عرضه خواهند شد.

بازی فار کرای 5، اولین بار در  برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه شد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Far Cry 5 را که امتیاز ۷٫۹ از ۱۰ هم از بازی‌مگ دریافت کرده نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.