نویسنده: محمدجواد فرج الهی جمعه، 08 دی 1396
ساعت 21:54

آلبوم هفته: قسمت سوم

5 از 5

 سلام خدمت همه کاربران محترم بازی‌مگ. با قسمت سوم از آلبوم هفته خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید!

عکس‌های تحریریه

این بار آلبوم هفتگی ما کمی متفاوت هست و قرار نیست که عکس‌ها از بازی‌ها باشند. در این قسمت ما از نویسندگان و اعضای تحریریه درخواست کردیم تا یک عکس از میزکار و پلتفرم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنند را بفرستند. نتیجه هم بسیار جالب و دیدنی شد!

محمد مراقی

«عکس گرفتن از این میز واسه آلبوم این هفته بهونه‌ای شد که بعد از مدت‌ها یه دستی بهش بکشم. همچنین متوجه شدم این میز یه گل کم داره! عکس گوشه میز برمیگرده به ۱۱سال پیش. نمیدونم چرا اما وقتی میبینمش بهم قوت قلب میده. والپیپرم هم همونطور که میدونید راجع به فیلم جنگ بی‌نهایته که تو سال  ۲۰۱۸ منتشر میشه و موردانتظارترین فیلمم هستش. متاسفانه از بازیام کلکسیون خاصی ندارم و همیشه درحال خرید و فروش بودم ? اما همیشه به فکرش هستم که یه آرشیو کامل از بهترین بازیای عمرم واسه بچم آماده کنم. اون گوگولی مگولیه بنفشی که میبینید چارچشمی بهم خیره شده. هروقت باهاش فیس‌توفیس میشم بهم یاداوری میکنه که همیشه یکی قایمکی حواسش بهم هست!»

Mohamad

احسان ناخدا

« دقیقا دو نسله که من توی این مکان نشستم و دارم بازی میکنم. از زمان 360 اینجا محل بازی من شد  که البته اون زمان تمام قفسه‌ها پر از بازی بود. اینقدر بازی بود که اصلا جا نمیشد. اما الان فقط تو یکی از این قفسه‌ها بازی 360 گذاشتم؛ بازی‌های بسیار خوبی که نسل قبل نرسیدم بازی کنم و البته هنوزم فرصت نشده انجامشون بدم. XD یکی از این بازی‌ها هم Bioshock Infinite هست... بازی‌های PS4 هم که طبق معمول دیجیتالی هست و فعلا هر چی دیسک داشتم فروختم.

تنها نکته منفی این عکس شاید همون قفسه‌های خالیش باشه که جدیدا هر چی توشون بود رو برداشتم و یک جا دیگه گذاشتم. احتمالا تا چندماه آینده یا اون قفسه‌ها پر میشه، یا کلا میز و اینارو میفروشم و از اول میسازم. XD »

Ehsan

قاسم ممتاز

«اسم این عکس رو گذاشتم  Bazimag HQ (البته یکمی از HQ داخل تصویر جا نشد ? )

وقتی روزانه بطور میانگین 7 ساعت از وقتتون رو پای کامپیوتر بگذرونید، نتیجش می‌شه شونصد مدل دسته و عینک و اکشن فیگورایی که هر کدومشون خاطره ی یک تجربه‌ی خوب رو براتون تداعی می‌کنن.

پینوشت: می‌دونید چی خیلی آدم رو اذیت می‌کنه، اینکه هزینه‌ی نسبتا زیادی برای یک میکروفون ووکال و سیم و پایه و یک میز صدای بهرینگر خرج کنید، بعد متوجه بشید همون هدست سیم‌دار خود PS4 کیفیت ضبط صدای بهتری داره. خیلی بده، خیلییی ?»

SirGhas

حمیدرضا قانعی

«هر کجای این دنیا که باشم بعید می دانم بتوانم به اندازه زمانی که پشت میز کارم هستم، آرامش داشته باشم. این میز کوچک انگار دنیایی بزرگ را در خود جای داده است، دنیایی که از جنس رویاها و آرزوهای خود من است. تنها افسوسی که می خورم آن است که ای کاش می توانستم زمان بیشتری را پشت این میز بگذرانم...»

HamidReza

سینا حسینی

«به فصل امتحانات نزدیک می شویم و کتاب های لعنتی مجالی برای نفس کشیدن نمی دهند. سخت گیری اساتید محترم از یک سو و کمبود وقت برای نوشتن مقالات از سوی دیگر, امکان تجربه عناوین جدید را از این بنده حقیر سلب کرده و در این میان نوشتن مقالات تنها سرگرمی نگارنده به شمار می رود, مقالاتی که برای نوشتن انها هرگز احساس خستگی نمی کنم.»

Sina

پدرام پورامامعلی

«خب اینم از بچه‌های من. کلا خونواده کوچیک و جمع و جوری دارم.

اول از همه با "رویا" شروع میکنم. مانیتور ۲۴ اینچ BENQ ، یکی از بی سروصداترین و آرومترین بچه‌هامه. فقط نمیدونم چرا بعضی اوقات بصل النخاعش (اتصال HDMI) قطع و وصل میشه. به این دلیل اسمشو رویا گذاشتم که دنیای رویایی بازیهارو برام به نمایش میذاره.

بعدش میرسیم به یدالله و عبدالله. یدالله بیشتر از یک سال از عبدالله بزرگتره. مخچه‌ی یدالله به دلیل ضربات متعددی که ناشی از پرت شدن از ارتفاع بوده آسیب دیده که در نتیجه، بعضی اوقات آنالوگ‌ها از خودشون بی اختیاری نشون میدن. به همین دلیل تو بازیهای شوتر که باید دقت نشونه‌گیریم بالا باشه از عبدالله استفاده می‌کنم. عبدالله نسل جدیده!

بعدش میرسیم به بچه‌ی حساسم رضا. هدفونی از تبار Razer. البته اینی که تو تصویر می‌بینید، در واقع رضای ۲ هستش. رضای یک ۸ ماه پیش به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل خاصی، یک سمت بدنش از کار افتاد اما اونقد بچه‌ی خوبی بود که یدونه نوشو دوباره خریدم؛ در کمال تعجب با همکاری شرکت گارانتی!

خب در آخر میرسیم به عزیزترینم، دختر شیرینم، بانو کتایون! دیگه واقعا لازم نیست چیزی راجبش بگم! فقط تنها حسرتی که دارم اینه که کاش موقع خرید مدلی که حافظه‌ی قویتری (یک ترابایت) داشت رو میخریدم.»

Pedram

محمد جواد فرج الهی

 «از بچگی علاقه خاصی به پلتفرم پیسی داشتم. اصلا با همین پلتفرم بود که به شکل جدی وارد دنیای بازی‌های رایانه‌ای شدم. در طول 14 سال دوران گیمریم، کنسول‌های زیادی داشته‌ام اما هیچکدام جای رایانه‌شخصی‌ام را نگرفت.

در کنار پپیسی معمولا یک کنسول نینتندو هم داشته‌ام. اول Dsi بعد 3DS و حالا هم یک Switch! نینتندو همیشه خلاقیت و سلیقه‌ی خاصی داشته. کنسول‌هایش طعم دیگری می‌دهند! بازی‌هایش فضای دیگری دارند و همیشه جذاب و سرگرم کننده بوده‌اند.

عکسی هم که در پس زمینه ‌می‌بینید، تصویر Widowmaker از بازی Overwatch است و بنظرم ایشون برترین تک تیرانداز تمام بازی‌هاست! (مقام دوم هم میرسه به Quiet از MGS V!) »

Javad

م.حافظ

این روزها بخاطر مسائل شخصی، کمتر میتونم پشت این میز بشینم و فعالیت مورد علاقه ام رو انجام بدم. امیدوارم بزودی با انرژی تازه و انگیزه بیشتر بتونم فعالیتم رو از سر بگیرم و دوباره مثل قبل بشم. خیلییییی خوبه که آدم فعالیت و کار مورد علاقه اش رو انجام بده. واقعا لذت بخشه.

M Hafez Working Desk

بخش سوم؛ آرت ورک

خب این هفته عکس‌ها از پلتفرم‌ها بوده است؛ پس چرا آرت‌ورک‌ها هم از پلتفرم‌ها نباشد؟ بنابراین ما سعی کردیم تا از تمامی پلتفرم‌ها آرت‌ورک‌های مختلف را جمع‌آوری و تنظیم کنیم و برای شما قرار دهیم. امیدواریم که از آن‌ها لذت ببرید.

Nintendo Swtich

Sony PlayStation 

 Microsoft Xbox

 PC Master Race

در انتها از کاربران محترم می‌خواهم که شما هم در این چالش شرکت کنید و هیمن جا عکس پلتفرم‌هایتان را بفرستید!

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1399
    نظرها: 18
    تشکر: 3
    تشکرشده: 12
    کنسول‌های بازی:

    عالی بود به خصوص قسمت اول که بچه ها سیستم های خودشونو یه نمایش گذاشته بودن

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1396
    نظرها: 13
    تشکر: 46
    تشکرشده: 11
    کنسول‌های بازی:

    ممنون محمد جواد جان بابت گردآوری این آلبوم، آرت ورک هایی که گذاشتی واقعا عالی بودن و حتما ازشون استفاده می کنم ;)

    ‏SirGhas و ‏More_Fortune از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 51
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Frisk
    ممنون محمد جواد جان بابت گردآوری این آلبوم، آرت ورک هایی که گذاشتی واقعا عالی بودن و حتما ازشون استفاده می کنم ;)

    خواهش می کنم. امیدوارم لذت برده باشید. کیفیت این البوم هفته بستگی به خود شما بچه های تحریریه داره و با حضورشما که هسته مرکزیش هستید گرم و صمیمی میمونه.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    پدرام توضیحاتت و اسم گذاریت عالی بود :vic::vic::vic::vic: قبلا فکر می کردم فقط من همچین وضعی دارم . خوبه که 2 نفریم :blink:
    عکسای دوستان واقعا عالی بود . بسیار لذت بردم.

    ‏JaFa_th و ‏More_Fortune و ‏Frisk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 51
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    پدرام توضیحاتت و اسم گذاریت عالی بود :vic::vic::vic::vic: قبلا فکر می کردم فقط من همچین وضعی دارم . خوبه که 2 نفریم :blink: عکسای دوستان واقعا عالی بود . بسیار لذت بردم.

    اره اصلا ایشون خلاقیت و نوآوری خاصی تو کارهاشون دارن.
    بقیه بچه ها هم واقعا زحمت کشیدن و همکاری کردن. دستشون درد نکنه

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.