نویسنده: محمد مراقی جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 14:22

نگاهی کلی و جامع به مراسم The Game Awards 2018

5 از 5

نگاهی کلی و جامع به مراسم The Game Awards 2018

مراسم بزرگ The Game Awards 2018، ساعاتی پیش با حضور بسیاری از بازیسازان، سینماگران، خبرنگاران و طرفداران از سرتاسر جهان، برگذار شد و در طول آن شاهد انتخاب بهترین عملکردهای بازیسازان در زمینه‌های مختلف و در طول سال 2018 بودیم. مثل همیشه، در The Game Awards امسال هم شاهد مراسمی طولانی و تقریبا سه ساعتی بودیم. مراسمی که با زمان بندی برنامه‌هایش، همزمان با انتخاب بهترین عملکردهای بازیسازان در طول سال 2018، به رونمایی از بازی‌های جدید و به نمایش گذاشتن بازی‌های معرفی شده و موردانتظار پرداخت. رونمایی‌هایی که نسبت به اتفاقات خوب و بسیار هیجان‌انگیز سال گذشته، سورپرایزهای زیادی در چنته نداشت. اما در هر صورت مراسم بسیار مجلل و لذت‌بخشی را شاهد بودیم که با لحظات حساس و نمایش‌های جذاب و از همه مهم‌تر، میان پرده‌های موسیقایی‌اش، یکی از رویدادهای خاطره‌انگیز سال 2018 در دنیای بازی‌های ویدئویی را رقم زد. رویداد اهدای جوایز بهترین‌ بازی‌ها که با عنوان The Game Awards برگذار می‌شود، مراسمی نمادین و پرطرفدار در صنعت بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید و هرساله در ابعاد گسترده‌تری، از آن پیگیری به عمل می‌آید. امسال هم طبق روال هر ساله، شاهد برگذاری رویداد The Game Awards 2018 با حضور جف کلی به عنوان مجری اصلی، بودیم. در ادامه مطلب با ما در بازی‌‌مگ همراه باشید، تا نگاهی مختصر داشته باشیم به The Game Awards 2018.

the game awards geoff keighleyجف کیلی، مجری محبوب و ثابت رویداد The Game Awards که یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مراسم در صنعت بازی‌های ویدئویی است.

جف کیلی، مجری مشهور و پرطرفدار رویدادهای The Game Awards که مسئولیت اجرای یکی از مهم‌ترین مراسم‌های شاخص صنعت گیم رت برعهده دارد، تلاش زیادی برای ثابت کردن اهمیت بیشتر صنعت گیم نسبت به دیگر سرگرمی‌های دیجیتال مانند سینما، کرده است و حتی در پیش نمایشی که از شروع مراسم پخش می‌شود هم بیشتر راجع به آن توضیح می‌دهد و از برتری‌ها و اهمیت‌ بسیار زیاد بازی‌های ویدئویی می‌گوید. از طرفی هم امسال شاهد همکاری‌های بیشتری بین سینماگران و بازیسازان در جریان مراسم TGA 2018 (The Game Awards 2018) بودیم. به طوری که تریلر جدیدی از فیلم موردانتظار Alita: Battle Angel هم در جریان آن به نمایش در آمد و برادران روسو (کارگردانان فیلم Avengers: Inifinity War) هم در آن حضور داشتند و بخش اهدای جایزه در یکی از بخش‌های مراسم را برعهده گرفتند. چنانچه در سال‌های قبل مراسم The Game Awards را دنبال کرده باشید، با روال کاری آن آشنا هستید و در جریان هستید که این مراسم متشکل شده است از رونمایی از بازی‌های جدید و نمایش بازی‌های معرفی شده، انتخاب برترین عملکردهای بازی‌ها و بازیسازان در زمینه‌های مختلف و البته، مصاحبه با بازیسازان و دیگر چهره‌های مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی. اولین مهمان جف کیلی در مقدمه مراسم، جوزف فارس، کارگردان بازی A Way Out بود که سال قبل با سخنرانی جنجالی‌اش در جریان مصاحبه با جف کیلی در TGA 2017، حسابی در فضای اینترنت طرفدار پیدا کرد و به دنبال صحبت‌های جنجالی‌اش بر علیه مراسم اسکار، به شهرت رسید. در طول مراسم شاهد افراد مشهور و مختلفی بودیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان اشاره‌ای داشت به سورپرایز ویژه جف کیلی برای طرفداران TGA 2018 و حضور همرمان رجی فیلس ایم (مدیر عامل بخش اروپا و غرب شرکت نینتندو)، فیل اسپنسر (مدیر عامل بخش Xbox شرکت مایکروسافت) و شان لیدن (مدیر بخش استودیوهای جهانی سونی) و صحبت‌های آنان درباره روابط دوستانشان و اهمیت برقراری ارتباط در صنعت گیم و ایجاد یک جامعه صمیمی و نزدیک به هم، برای ایجاد بستری مناسب‌تر برای تجربه بهتر بازی‌ها.

God of War vs Red Dead Redemption 2قطعا God of War و Red Dead: Redemption II، پرافتخارترین عناوین TGA امسال بودند و رقابت بسیار تنگاتنگی داشتند.

همانطور که اطلاع دارید، مهم‌ترین هدف مراسمی مثل The Game Awards، همانطور که از اسمش پیداست، اهدای جایزه به بهترین عملکردهای بازیسازان و عوامل وابسته آنان در طول سالی است که به انتهای آن نزدیک می‌شویم. برپایی مراسمی اختصاصی، با هدف اهدای جوایز به بهترین عملکردهای سال در صنعت بازی‌های ویدئویی، برای اولین بار با پیگیری‌های جف کیلی در سال 1999 برگذار شد و تا به امروز هرساله با عناوین مختلف و بازخوردهای متفاوت، برپا شده است. سری مراسم‌های The Game Awards برای اولین بار در سال 2014 برگذار شدند. سالی که در آن بازی Dragon Age: Inquisition جایزه بهترین بازی سال را از آن خورد کرد و عناوین موفق دیگری نظیر Middle-Earth: Shadow of Mordor، Valiant Hearts: The Great War و Destiny هم توانستند در زمینه‌های مختلف، جوایز نفیسی کسب کنند. انتخاب بهترین عملکردها در مراسم‌های The Game Awards، توسط نظرسنجی‌های متوالی بین اصناف مختلف نظیر داورها، منتقدین، خبرنگاران و حتی بازیکنان انجام می‌شود و در نهایت از میان نامزدهای منتخب شده در هر بخش، انتخاب نهایی صورت می‌گیرد. امسال هم ماجرا از این قاعده مستثنا نبود و شاهد انتخابات گسترده در بخش‌های مختلف مراسم بودیم. انتخاب‌هایی که در راس تمامی آن‌ها، دو بازی پرافتخار God of War و Red Dead: Redemption II به چشم می‌خورند. بازی God of War از سوی استودیوی سانتا مونیکا، با نامزدی در بسیاری از بخش‌های مختلف، جایزه بخش‌های بهترین کارگردانی بازی‌های ویدئویی، بهترین بازی اکشن – ماجراجویی  و از همه مهم‌تر و ارزشمندتر، جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کرد و به یکی از ستاره‌های اصلی مراسم امسال تبدیل شد. دیگر بازی پرافتخار TGA 2018، بازی خوش ساخت و بسیار موفق Red Dead: Redemption II بود که با نامزدی در بسیاری از بخش‌ها در کنار God of War، توانست جایزه بخش‌های بهترین روایت داستان، بهترین عملکرد در صداپیشگی شخصیت‌ها (راجر کلارک در نقش آرتور مورگان)، بهترین موسیقی متن و بهترین صداگذاری را با افتخار تمام، دریافت کند. بازی مستقل و ارزشمند Celeste هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست با دریافت جایزه در بخش‌های بهترین بازی مستقل و تاثیرگذارترین بازی سال از نظر مفهوم و پیام اخلاقی و همچنین نامزد شدن در بخش بهترین بازی سال، به یکی از ستارگان کوچک اما بسیار موفق مراسم امسال تبدیل شود. بازی Fortnite در بخش بهترین پشتیبانی سازندگان پس از انتشار و بهترین بازی چند نفره، بازی Forza Horizon 4 در بخش بهترین بازی ورزشی/ریسینگ، بازی Dead Cells در بخش بهترین بازی اکشن و بازی Monster Hunter: World هم در بخش بهترین بازی نقش آفرینی، موفق به دریافت جوایز خود شدند. به طور کلی برندگان امسال هم همانطور که انتظار می‌رفت و آن‌ها نیز لایقش بودند، انتخاب شدند و هیچ انتخاب ناعادلانه‌ای در طول مراسم صورت نگرفت. همچنین با مراجعه به این مطلب می‌توانید لیست کامل برندگان جوایز مراسم The Game Awards 2018 را مشاهده کنید.

علاوه بر انتخاب بهترین و شایسته‌ترین عملکردهای گیمینگ سال 2018 و اهدای جوایز به آن‌ها، یکی دیگر از برنامه‌های همیشگی مراسم The Game Awards رونمایی از بازی‌های جدید و همچنین به نمایش در آوردن تریلرهایی از بازی‌های معرفی شده و مورد انتظار، بوده است و مراسم The Game Awards 2018 امسال هم از این قاعده مستثنا نبود و بازی‌های متعددی به نمایش در آمدند.

far cry new dawn protagonistsاز ظاهر کاراکترهای اصلی بازی Far Cry: New Dawn می‌توان حدس زد که با عنوانی به مراتب، جنون‌آمیزتر از قبل، طرفیم.

پروسه رونمایی از بازی‌های جدید مراسم TGA 2018، با معرفی بازی Journey to the Savage Planet آغاز شد. اولین پروژه استودیوی تازه تاسیس Typhoon Studios که از سازندگان سابق سری Far Cry تشکیل شده است. بازی Journey to the Savage Planet طبق صحبت‌های سازنده‌اش، نه یک بازی بتل رویال و نه یک تجربه سروایول و تلاش برای بقا است؛ بلکه صرفا تجربه‌ای لذت بخش از اثری ماجراجویانه است که رفته رفته با المان‌های علمی – تخیلی بسیار، همراه می‌شود. در ادامه نیز نسخه جدیدی از سری بازی‌های محبوب Stanley، تحت عنوان The Stanley Parable رونمایی شد که تجربه‌ای به مراتب بامزه‌تر و لذت‌بخش‌تر از نسخه قبلی‌اش به همراه دارد و به لطف المان‌های جدید گیم پلیش، با پایان بندی‌های متنوعی در داستان بازی همراه خواهیم بود. سپس استودیوی FJRD Interactive که تنها متشکل از سه بازیباز است، بازی ماجراجویانه و تلاش برای بقای Among Trees را معرفی کردند. عنوانی بسیار زیبا و خلاقانه که در مرحله Pre-Alpha قرار دارد و حداقل از لحاظ بصری، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. طرفداران کنسول محبوب و پرفروش Nintendo Switch، در طول این مراسم، سورپرایزهای بسیار ویژه‌ای را تجربه کردند و از نظر معرفی بازی‌های جدید برای کنسولشان، با دستی پر از سالن بزرگ Microsoft Theater خارج شدند. بازی Sayonara Wild Hearts که مانند اغلب بازی‌های Nintendo Switch، ظاهری متفاوت اما جالب توجه دارد، برای عرضه در سال 2019، معرفی شد و در امتدادش، رونمایی از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order به عمل آمد که دنباله‌ای بر سری Marvel Ultimate Alliance با حضور بسیاری از ابرقهرمانان و ویلن‌های محبوب کمیک‌های مارول، به طور انحصاری در راه کنسول Nintendo Switch است. سپس بعد از معرفی یک بسته الحاقی جدید که شامل یک خودروی McLaren 570s برای بازی Rocket League می‌شود، نوبت به استودیوی یوبیسافت و همانطور که وعده داده بود، رونمایی از بازی Far Cry: New Dawn می‌رسد. اثری جدید از سری Far Cry که در جهانی آخرالزمانی جریان دارد و مجموعه را وارد فازی کاملا جدید خواهد کرد. در ادامه مراسم، اولین بازی استودیوی تازه تاسیس Midwinter Games تحت عنوان Scavengers رونمایی شد. عنوانی چند نفره و آنلاین که در آن با تشکیل گروه‌های چند نفره، در جهانی آخرالزمانی برای بقا به رقابت خواهید پرداخت. در انتها هم تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار و در دست توسعه Anthem به نمایش در آورد. عنوانی که در تاریخ 22 فوریه 2019، مصادف با 3 اسفند سال جاری خورشیدی، برای کنسول‌های نسل هشتمی و سیستم عامل‌های ویندوز، منتشر خواهد شد.

Crash Team Racing Nitro Fueledبعد از عرضه موفقیت‌آمیز نسخه‌های بازسازی شده کالکشن Crash و Spyro، اکتیویژن متوجه موقعیت اقتصادی این بازی‌ها شده است و عنوان خاطره انگیز دیگری مثل Crash Team Racing را برایمان بازسازی کرده.

در ادامه، مراسم TGA 2018، با ساخته جدید استودیوی Obsidian Games، سازنده عنوان محبوب Fallout: New Vegas ادامه یافت که The Outer Worlds نام دارد، یک بازی نقش آفرینی در جهانی جنگ‌زده و آخرالزمانی جریان دارد و به هیچ وجه نسبت به مجموعه Fallout بی‌شباهت نست. پس از به نمایش در آمدن تریلری از بازی نقش آفرینی و انحصاری ویندوز Dauntless و معرفی فصل جدید بازی Dead By Daylight به نام Darkness Among Us که بازیکنان را با کاراکترها و آیتم‌های جدید همراه می‌کند، نوبت به سورپرایز ویژه و خوشحال کننده اکتیویژن رسید که چند روز پیش شایعه‌ای هم درباره‌اش شنیده بودیم و خوشبختانه همان شایعه، به مواقعیت تبدیل شد. اکتیویژن نسخه ریمستر بازی محبوب Crash Team Racing Nitro-Fueled را رونمایی کرد. نسخه‌ای بازسازی شده با گرافیکی بسیار بهبود یافته که تمام ماشین‌ها و محیط‌های نسخه اصلی را با بسیاری از آیتم‌ها و موارد اضافی و مهم‌تر از همه، یک بخش چند نفره آنلاین که آرزوی هر طرفداری بود، به همراه دارد و در تاریخ 20 ژوئن 2019، مصادف با 30 خرداد 1398، برای کنسول‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه خواهد شد. در ادامه، شاهد رونمایی از بازی جدید استودیوی Hello Games  بودیم. استودیویی که اغلب آن را با عرضه بازی پر سر و صدای No Man’s Sky می‌شناسیم و توانست به شهرت زیادی در دو سال گذشته دست پیدا کند. این بازی که The Last Campfire نام دارد، بسیار متفاوت‌تر از No Man’s Sky به نظر می‌رسد و در آن با تجربه‌ای معمایی و فانتزی رو به روییم که گیم پلی را از زاویه بالا دنبال می‌کنیم. در ادامه جریان مراسم The Game Awards 2018، پس از رونمایی یک نقشه برفی جدید برای بازی PUBG و معرفی یک بازی MMO توسط استودیوی Wildcard Games به نام Atlas و همچنین نمایش تریلر نسخه Nintendo Switch بازی پرطرفدار Warframe، نوبت به اعصاب خردکن‌ترین عضو همیشگی مراسم‌های گیمینگی که مایکروسافت در آن‌ها حضور دارد، رسید. یعنی Crackdown 3 و به نمایش در آمدن یک تریلر لاو اکشن دیگر که رسما به جز سه کلمه به نمایش در آمده در پنج ثانیه انتهایی‌اش که نهایتا تاریخ عرضه‌ قطعی‌اش را اعلام می‌کرد، هیچ اهمیت دیگری نداشت. بازی Crackdown 3 نهایتا پس از سال‌ها تاخیر در عرضه و طولانی‌تر شدن پروسه تولیدش، در 15 فوریه سال 2019، مصادف با 25 بهمن سال جاری، برای کنسول Xbox One و سیستم عامل‌های ویندوز، عرضه خواهد شد.

the dread wolf risesعنوانی که دنباله Dragon Age بودنش به طور غیرمستقیم توسط Bioware تایید شده است. اما باید مدت زیادی را انتشار اطلاعات تکمیلی و عرضه خود بازی صبر کنیم.

همانطور که انتظار می‌رفت، در طول مراسم The Game Awards 2018 شاهد رونمایی‌ها و تریلر‌های بسیار زیادی بودیم که یکی پس از دیگری به نمایش در می‌آمدند و با تشویق حضار استقبال می‌شدند. انتشار بازی Ashen، یکی دیگر از اخبار جالب مراسم TGA 2018 بود. این بازی که برای اولین بار در سال 2014 رونمایی شد و سپس با حمایت از جانب ID@Xbox، به صورت کامل‌تر در E3 2015 به نمایش در آمد، اکنون به طور کامل ساخته شده است و با قیمت 40دلار می‌توان آن را از طریق فروشگاه اختصاصی اپیک گیمز، برای سیستم عامل‌های ویندوز و کنسول Xbox One خریداری کرد. استودیوی Giant Squid که سال قبل بازی هنرمندانه و زیبای Abzu را با حمایت و همکاری از سوی شرکت سونی، به انتشار رساند و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد؛ بازی جدیدش را تحت عنوان The Pathless معرفی کرد که همانند بازی Abzu، یک اثر متفاوت و خلاقانه است که از موسیقی متن‌های بسیار زیبایی بهره می‌برد. سپس نوبت به یکی از موردانتظارترین رونمایی‌های مراسم امسال رسید. موردی که روز قبل شایعات گسترده‌ای درباره‌اش در فضای مجازی پخش شدند و حالا با صحت آن شایعات رو به رو شده‌ایم. استودیوی محبوب Bioware که عنوان نقش آفرینی و مورد انتظار Anthem را در دست تولید دارد و در سال 2014 هم با عنوان Dragon Age Inqusition موفق به کسب جایزه بهترین بازی سال شد، پروژه بعدی‌اش را طی یک تیزر کوتاه و سینماتیک معرفی کرد که با عنوان رمز The Dread Wolf Rises به نمایش در آمد و به احتمال بسیار قوی، مربوط به نسخه جدیدی از سری بازی‌های پرطرفدار Dragon Age می‌شود و البته باید مدت زمان زیادی را تا انتشار اطلاعات تکمیلی و عرضه خود بازی صبر کنیم. زیرا هنوز پروژه در دست تولید این استودیو، یعنی بازی Anthem، قرار است در سال 2019 منتشر شود و مطمئنا Bioware دو بازی بسیار مهم و مورد انتظارش را با فاصله زمانی نزدیک به هم، منتشر نخواهد کرد. همانطور که گفته شد، TGA 2018 فرصتی برای تثبیت روابط دوستانه و مفید بازیبازان و سینماگران بود و علاوه بر به نمایش در آمدن تریلری از فیلم Alita: Battle Angel، بازی ویدئویی تحت اقتباس از سریال محبوب Stranger Things با به نمایش در آوردن بخش‌هایی از فصل سوم این سریال، رونمایی شد. بازی Stranger Things 3: The Game، یک بازی ماجراجویانه با طراحی گرافیکی پیکسلی است که در آن علاوه بر مبارزه با دشمنان و عبور از موانع مختلف، به حل پازل‌ها و معماهای مختلف مرتبط با دنیای Stranger Things خواهیم پرداخت. همچنین شایان ذکر است که شرکت سازنده سریال یعنی نتفلیکس، در پروسه ساخت بازی Stranger Things 3: The Game، با سازندگان آن درحال همکاری است.

mortal kombat 11امیدواریم، علی‌رغم تریلرهای به نمایش در آمده، با یک کپی پیست ساده از روی Mortal Kombat X مواجه نشویم.

در امتداد نمایش‌ بازی‌های مختلف و انتخاب و اهدای جوایز به بهترین عملکردهای عرصه بازیسازی در سال 2018 و از همه مهم‌تر، گوش سپردن به موسیقی متن‌هایی که هر چند دقیقه یک بار، توسط گروه ارکستر حضور یافته برروی استیج، نواخته می‌شدند و حسابی لذت بخش بودند و شامل ترک‌هایی از بازی‌های Red Dead: Redemption II، Assassin’s Creed: Odyssey و Marvel’s The Spider-Man می‌شدند، رفته رفته به آخرین رونمایی‌های بازی در The Game Awards 2018 نزدیک شدیم. معرفی بازی Mortal Kombat 11، یکی از سورپرایزهای غافلگیرکننده جف کیلی در رویداد امسال بود که حسابی طرفداران این سری مبارزه‌ای و خشن را هیجان‌زده کرد. استودیوی NetherRealm که وظیفه ساخت بازی Mortal Kombat 11 را برعهده دارد، جز به نمایش در آوردن یک تریلر سینماتیک، اطلاعات چندانی از بازی خود منتشر نکرد و تنها اعلام کرد که بازی در تاریخ 23 آپریل 2019، مصادف با 3 اردیبهشت 1398 برروی کنسول‌های Xbox One، PS4 و همچنین سیستم‌ عامل‌های ویندوز، منتشر خواهد شد. به دنبال آن، تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5، با محوریت گیم پلی مبارزات کاراکتر ورجیل، به نمایش در آمد و انتهای آن مشخص شد که از امروز، به مدت نامعلومی، نسخه بتای بازی Devil May Cry 5 انحصارا برای کاربران کنسول Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد. پس از آن شاهد نمایشی از بازی Psychonauts 2 و همچنین معرفی بازی Survived By که یک عنوان Free-to-Play از سوی استودیوی Human Head خواهد بود، بودیم. در نهایت، با تایید افزودن قابلیت The Block به بازی Fortnite که سبب استفاده از سازه‌های ساخته شده توسط بازیکنان، در طراحی نقشه اصلی بازی، خواهد شد و همچنین رونمایی از بسته الحاقی جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate که کاراکتر Joker از بازی Persona 5 را به همراه پنج کاراکتر نامعلوم دیگر را در قالب یک بسته 25 دلاری به نام Ultimate Fighter Pass به بازی اضافه خواهد کرد؛ نوبت به آخرین نمایش بازی‌ها در The Game Awards 2018 رسیدیم که از سوی بتسدا و مربوط به بازی مورد انتظار Rage 2 بود. در تریلر جدیدی که از بازی Rage 2 به نمایش در آمد و مثل همیشه جهان پر از هرج و مرج و دیوانه کننده بازی Rage 2 را نشان‌مان می‌داد؛ تاریخ عرضه رسمی این بازی مورد انتظار هم اعلام شد. بنا بر این تریلر، بازی Rage 2 در تاریخ 14 می 2019، مصادف با 24 اردیبهشت 1398 برای کنسول‌های Xbox One و PS4 و همچنین سیستم عامل‌های ویندوز عرضه خواهد شد.

game awards 2018The Game Awards 2018

به طور کلی، امسال هم شاهد نمایش بسیار پرشکوه و جذابی در مراسم The Game Awards 2018 بودیم. نمایشی که به لطف مجری آن یعنی جف کیلی، به فرصت بسیار خوبی برای تجلیل و ستایش از بهترین بازی‌های سال 2018 و رونمایی از بازی‌های بسیار خوب آینده، تبدیل شده بود. شاید در TGA امسال، آنطور که انتظارش را داشتیم، سورپرایزهای بسیار ویژه و غافلگیرکننده‌ای که سال‌های قبل نظیرشان را تجربه کرده بودیم، مشاهده نکردیم؛ اما از طرفی هم مراسم به هیچ عنوان خسته کننده و پایین‌تر از سطح انتظارات ما نبود و به شب بسیار خاطره انگیزی برای عوامل صنعت گیم و مهم‌تر از آن، مخاطبینش تبدیل شد.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 40
    تشکر: 5
    تشکرشده: 31
    کنسول‌های بازی:

    "به طور کلی برندگان امسال هم همانطور که انتظار می‌رفت و آن‌ها نیز لایقش بودند، انتخاب شدند و هیچ انتخاب ناعادلانه‌ای در طول مراسم صورت نگرفت."

    این جمله نویسنده خیلی با حقیقت فاصله داره! در اینکه GoW یک اثر هنری فوق العاده است شکی نیست، اما "حداقل" 50 درصد کسانی که این مراسم رو دنبال میکردن انتظار داشتند RDR2 و راک استار بزرگترین جایزه رو به خونه ببره و شاید همون اندازه از افراد هم این انتخاب رو ناعادلانه بدونن. هنوز هم بعد از اتمام مراسم حرف و حدیث زیادی پشتش هست.

    ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.