نویسنده: محمد مراقی یکشنبه، 18 آذر 1397
ساعت 17:15

تریلر جدید بازی Jagged Alliance: Rage به مناسبت انتشار آن

0 از 5

استودیوی HandyGames که سابقه زیادی در تولید بازی‌های استراتژی و تاکتیکی دارد، بازی جدید خود را تحت عنوان Jagged Alliance: Rage، با انتشار تریلری جدید از محتوای داستانی بازی، به انتشار رساند. در ادامه مطلب با ما در بازی‌مگ همراه باشید تا ضمن آشنایی با بازی Jagged Alliance: Rage، تریلر روز عرضه آن را هم تماشا کنید.

مدتی پیش، استودیوی HandiGames با اعلام خبری خوشحال کننده برای طرفداران بازی‌های استراتژی و تاکتیکی، خبر از بازگشت سری بازی‌های Jagged Alliance داد و از نسخه جدید آن را تحت عنوان Jagged Alliance: Rage رونمایی کرد. بازی Jagged Alliance: Rage یک عنوان استراتژی با گیم پلی تاکتیکی و نیازمند به همکاری با یکدیگر است که اتفاقات آن در یک جزیره دور افتاده رخ می‌دهند. داستان بازی در رابطه با یک گروه شش نفره از مبارزین حرفه‌ای است که قصد مقابله با یک رئیس باند مواد مخدر را دارند و باید برای شکست دادن هدف خود، با دشمنانی عجیب و غریب مبارزه کنند.

همانطور که گفته شد، در بازی شش کاراکتر مختلف قرار گرفته‌اند که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند و می‌توانید از ویژگی‌های هر کدام از این مبارزین، در موقعیت‌های مختلف بهره ببرید. برای مثال یکی از آن‌ها که ایوان دولویچ نام دارد، یک سرباز روسی است که مهارت ویژه‌ای در استفاده از سلاح‌های اتوماتیک دارد. یا در سویی دیگر، مهندسی به نام ویکتوریا واترز را مشاهده می‌کنید که مهارت‌هایش مربوط می‌شوند به استفاده استادانه از چاقو و نارنجک‌های مختلف. نکته بسیار جالب دیگری که سازندگان درباره کاراکترهای خود با طرفداران در میان گذاشته‌اند، مربوط به تاثیرات منفی‌ای است که دوران جنگ برروی این کاراکترها گذاشته است. به طوری که هر یک از آن‌ها دارای نقاط ضعف مخصوص به خود هستند و لازم است هنگام انتخابشان، از این نقطه‌ ضعف‌ها هم باخبر باشید. برای مثال چارلز هیگنز را در بازی داریم که به دلیل اتفاقات بسیار بدی که در گذشته در میادین جنگ پشت سر گذاشته است، نمی‌تواند به صورت تن به تن با دشمنان مبارزه کند و در عوض، به عنوان یک اسنایپر حرفه‌ای، استعداد ویژه‌ای در استفاده از سلاح‌های تک‌تیرانداز دارد.

بازی Jagged Alliance: Rage را می‌توانید به صورت 2 نفره و با استفاده از حالت Co-Op با دوستان خود تجربه کنید و نهایت لذت را از گیم پلی تاکتیکی و نیازمند استراتژی هوشمندانه بازی را کسب کنید. بازی Jagged Alliance: Rage هم اکنون برروی کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox One و همچنین کامپیوترهای خانگی، در دسترس است و می‌توانید آن را با قیمت 17دلار تهیه نمایید. در ادامه مطلب می‌توانید تریلر روز انتشار بازی Jagged Alliance: Rage را مشاهده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.