نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 16 فروردين 1398
ساعت 12:50

قابلیت کراس‌پلی Borderlands 3 توسط فروشگاه مایکروسافت لیک شد

استودیوی گیرباکس برای ایجاد این قابلیت تلاش خواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ لذت Borderlands 3 همانند نسخه‌های قبلی خود، برپایه‌ی همکاری است و قابلیت بازیکنان برای گرد هم آوردن یک تیم خوب، می‌تواند کیفیت تجربه‌ی کلی بازی را رقم بزند. به همین دلیل، بسیاری امیدوارند که این بازی از کراس‌پلی پشتیبانی کند تا بتوانند بدون نگرانی از اینکه دوستانشان روی چه سیستمی بازی را تجربه می‌کنند، تیم خود را تشکیل دهند.

با توجه به یافته‌های طرفداران ریزبین بازی که روز گذشته، تگ کراس‌پلی را در صفحه‌ی Borderlands 3 فروشگاه مایکروسافت تشخیص داده‌اند، ظاهراً این امر چندان دور از ذهن نیست. البته این تگ حالا حذف شده اما اینترنت هیچ‌ چیزی فراموش نمی‌کند! صفحه‌ی مایکروسافت مشخص نکرده بود که این قابلیت روی چه سیستم‌هایی قابل استفاده خواهد بود، اما می‌توان از کراس‌پلی بین Xbox و PC مطمئن بود؛ سوال اصلی این است که آیا PS4 نیز به این جمع خواهد پیوست یا نه.

بعد از این لیک، سایت گیم‌اسپات از کمپانی 2K در مورد وجود این قابلیت سوال پرسید و پاسخ آن‌ها دلگرم کننده است:

کراس‌پلی را با دقت بررسی می‌کنیم، اما هنوز چیزی برای تأیید یا اعلام نداریم...

Randy Pitchford، رئیس استودیوی گیرباکس نیز در طی صحبت‌های خود در رابطه با انحصار بازی در فروشگاه اپیک، علاقه‌ی خود را به این قابلیت اعلام کرد:

جدا از انتخاب 2K، خود من و تیم گیرباکس علاقه‌ی زیادی به کراس‌پلی داریم. باورمان این است که پشتیبانی از کراس‌پلی یک پیش‌نیاز است و رهبری اپیک در پشتیبانی از این موضوع هم‌راستای علاقه‌ی ما است.

با توجه به این سخنان، تقریباً می‌توان از وجود کراس‌پلی در Borderlands 3 بین Xbox One و PC مطمئن بود؛ اما همراه کردن سونی و بازیکنان PS4 کمی دشوارتر به نظر می‌آید. سال گذشته سونی سخت‌گیری‌های خود را کنار گذاشت و اجازه داد برخی عناوین، از جمله فورتنایت روی PS4 نیز به صورت کراس‌پلی قابل بازی باشند، ولی آیا Borderlands آنقدر بزرگ هست که بتواند شامل این امتیاز شود؟

بازی Borderlands 3 درتاریخ 13 سپتامبر سال 2019 (برابر با 22 شهریور سال 1398) برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد؛ فروش نسخه‌ی PC این عنوان تا ماه آوریل سال 2020 در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.