نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 23 فروردين 1398
ساعت 10:39

Ian Cook: بعضی از المان‌های Death Stranding بی سابقه هستند

خواننده‌ی گروه CHVRCHES نیز ظاهراً تحت تأثیر بازی قرار گرفته است

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عنوان Death Stranding جزو مرموزترین عناوین در حال توسعه برای PS4 است. تا به حال چیز خاصی از گیم‌پلی بازی به نمایش درنیامده و حتی همان گیم‌پلی مختصر نیز غیر از راه رفتن شخصیت اصلی با بازی، چیز دیگری درباره‌ی کارهایی که بازیکنان انجام خواهند داد نشان نمی‌دهد. با این‌که هنوز با ماهیت این بازی آشنایی نداریم، می‌دانیم که قرار است با هرچیزی که تا الان عرضه شده فرق کند.

آقای Ian Cook از گروه موسیقی CHVRCHES که اخیراً از استودیوی Kojima Productions بازدید کرده، طی گفت‌ و گویی با سایت Consolevania اظهار داشت که برخی از کارهایی که هیدئو کوجیما در این بازی انجام می‌دهد را تا به حال هیچ جای دیگر ندیده‌ایم. آقای Cook هیچ ایده‌ای از این‌که کوجیما چطور می‌خواهد این برنامه‌ها را در بازی اجرا کند ندارد اما به گفته‌‌ی او، اگر قرار باشد کسی این کار را انجام دهد، آن شخص هیدئو کوجیما خواهد بود:

[کوجیما] در بازی جدیدش کارهایی می‌کند که نمونه‌اش را هیچکس دیگری انجام نداده؛ نمی‌توانم تصور کنم که چطور می‌خواهد این چیزها را درون بازی پیاده کند اما مطمئنم اگر کسی بتواند این کار را انجام دهد، آن شخص کوجیما خواهد بود.

Death Stranding در ماه گذشته به مرحله‌ی حساسی رسید و ظاهراً آقای کوجیما هر روز بازی را انجام می‌دهد و تغییرات لازم را در آن ایجاد می‌کند:

دث استرندینگ در مرحله رفع باگ یا عیب یابی قرار ندارد، بلکه سازندگان مشغول بالا و پایین کردن همه المان‌های بازی هستند که در ابزارهای توسعه بازی ایجاد شده است. پس کوجیما هرروز این بازی را روی PS4 تجربه می‌کند، متصل می‌شود و همزمان آن را سبک و سنگین می‌کند. همزمان چیزهای مختلف به آن اضافه یا از آن برداشته می‌شود. روند ساخت بازی در مرحله کلیدی خودش قرار دارد.

این عنوان درحال توسعه برای PS4 است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.