نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 دی 1399
ساعت 12:00

رویداد Resident Evil Showcase هفته آینده برگزار می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام هفته آینده رویداد ویژه‌ای را تحت عنوان Resident Evil Showcase برگزار می‌کند که در آن، گیم‌پلی بازی Resident Evil Village نیز به نمایش در می‌آید.

کپ‌کام همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، در اولین ماه سال جدید قصد دارد تا سرانجام کمپین تبلیغاتی بازی جدید سری رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Village را شروع کند. بر این اساس شرکت حدود یک هفته دیگر در 21 ژانویه (ساعت 1:30 بامداد - 3 بهمن به وقت ایران) برنامه لایواستریمی را تحت عنوان Resident Evil Showcase برگزار خواهد کرد که در آن، آیتم‌های مختلفی از جمله اولین نمایش از گیم‌پلی بازی جدید Resident Evil Village پخش خواهد شد. در تیزر معرفی این رویداد، کپ‌کام تاکید کرده که این برنامه شامل خبرهای بیشتر نیز خواهد بود.

بازی Resident Evil Village یکی از عناوینی بود که کپ‌کام در سال 2020 از آن رونمایی کرد، با این حال مشخصات کلی این بازی از چند ماه قبل نیز به بیرون درز پیدا کرده بود. همچنین اطلاعات بسیار زیاد دیگری نیز از این عنوان در جریان حمله هکرها به سرورهای کمپانی کپ‌کام به بیرون درز پیدا کرد.

Resident Evil Village هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و انتظار می‌رود که این موضوع در جریان رویداد پیش رو مشخص شود. همچنین کپ‌کام فقط عرضه بازی برای PS5، Xbox Series X|S و PC را تایید کرده، که براساس شنیده‌ها دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی نیز احتمالا آن را دریافت خواهند کرد. این احتمالات و همچنین احتمال معرفی بازی‌های شایع شده نظیر ریمیک Resident Evil 4 یا حتی Resident Evil Revelations 3 نیز ممکن است در جریان رویداد هفته آینده تایید شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.