نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 09 فروردين 1397
ساعت 13:25

چطور مثل کریتوس مبارزه کنیم!

5 از 5

کمتر از یک ماه دیگر تا عرضه‌ی God of War (خدای جنگ) برای PS4 زمان باقیست. یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کنسول نسل هشتمی سونی (پلی استیشن 4) که تغییرات گسترده‌ای در ساختار آن ایجاد شده است.

در ویدیویی که خواهید دید، بدلکار نقش کریتوس (Eric Jacobus) به چگونگی ملحق شدن به پروژه‌ی ساخت بازی God of War، سختی‌ها و البته جذابیت‌های کار بر روی این پروژه و نحوه‌ی ضبط کومبوهای خدای جنگ در جدیدترین نسخه از این سری می‌پردازد. در این باره توضیح می‌دهد که تکنولوژی پیشرفته‌ی موشن کپچر چگونه به سازندگان بازی کمک کرده تا حرکات کریتوس در عین زیابیی، نرم و قابل باور باشند.

اریک معتقد است که نکته‌ی قابل توجه در مورد کاراکتر کریتوس، خشمی است که در وجود این شخصیت وجود دارد. کریتوس هرگز عقب نشینی نمی‌کند و همیشه در حال جلو رفتن است. این موضوعی است که باید در تمام حرکات این کاراکتر دوست‌داشتنی احساس شود.

یکی از نکات جالب در رابطه با پیوستن Eric Jacobus به پروژه‌ی God of War نحوه‌ی انتخاب وی برای این پروژه و نمونه کارهای اولیه‌ای است که برای انیماتور های بازی خدای جنگ ارسال کرده. کارهای بدلکاری Eric Jacobus مربوط به بازی‌های مختلف از جمله کاراکترهای بازی Tekken در یوتیوب پخش شده و همین موضوع باعث تماس گرفتن انیماتورهای بازی خدای جنگ با او شده است. برای تست اولیه Eric Jacobus بجای رفتن به لوس انجلس و انجام حرکات مورد نظر، از این حرکات در گاراژ خانه‌اش فیلم گرفته و برای سانتامونیکا ارسال کرده و به این ترتیب استخدام شده است. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.