نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 21 فروردين 1397
ساعت 07:12

رزیدنت اویل 7 رکورد فروش جدیدی را به نام خود ثبت کرد

4.5 از 5

رزیدنت اویل 7 (Resident Evil Vll) توانست رکورد فروش 5 میلیون نسخه‌ای را از خود به جای بگذارد

اگر از طرفداران سری رزیدنت اویل هستید، قطعا آخرین شماره از این بازی را که سال گذشته روانه‌ی بازار شد تجربه کرده‌اید. رزیدنت اویل 7 با تغییر در گیم‌پلی و ساختار سری توانست علاوه بر ارائه‌ی تجربه‌ای آشنا از جنس رزیدنت اویل، طرفداران قدیمی شماره‌های نخست سری را با مخاطبین جدید همراه کند و نقطه‌ی روشنی در روند رو به نزول سری رزیدنت اویل باشد.

رزیدنت اویل 7 در ماه نخست عرضه که بازه‌ای طلایی در رابطه با فروش بازی‌های ویدیویی است، تنها توانست 3.5 میلیون نسخه بفروشد که برای شماره‌ای اصلی از سری رزیدنت اویل رقم خارق‌العاده‌ای نبود با این وجود کپکام با سیاست حمایت از این بازی و عرضه‌ی محتوای بیشتر چه به صورت رایگان (Not a Hero) و چه در قالب سیزن پس (End of Zoe) توانست جریان فروش را حفظ کند تا اینکه در نهایت رکورد فروش Resident Evil 7 به 5 میلیون نسخه رسید. رکوردی قابل توجه برای عنوانی که علاوه بر کنترلرهای عادی از تکنولوژی عینک‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند.

بیشترین رکورد فروش در سری رزیدنت اویل به نسخه‌ی پنجم این سری (Resident Evil 5) با 7 میلیون نسخه اختصاص دارد. اگر هنوز Resident Evil 7 را تجربه نکرده‌اید حالا فرصت مناسبی است تا نسخه‌ی گلد ادیشن این بازی که شامل تمام محتوای اضافی عرضه شده برای بازی می‌شود و برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی (PC - کامپیوتر) منتشر شده امتحان کنید.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 24
    تشکر: 0
    تشکرشده: 18
    کنسول‌های بازی:

    ممنون از توضیحاتی که دادی قاسم جان. می دونم که عاشقانه از بازی کردن رزیدنت اویل در تمامی نسل های کنسولی لذت می بری و خواهی برد

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.