نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 24 فروردين 1397
ساعت 12:00

ویدیو مقایسه‌ی God of War بین PS4 و PS4 Pro

5 از 5

فقط چند روز دیگر تا عرضه‌ی جهانی بازی God of War (خدای جنگ) زمان باقی است. عنوان انحصاری کنسول پلی استیشن 4 که بدون تردید یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2018 و یکی از برگ‌های برنده‌ی پلی استیشن و سونی در رقابت با مایکروسافت است. انتشار نمرات نسخه‌ی نقد و بررسی این بازی و کسب امتیاز فعلی 94 خبر از این می‌دهد که تغییرت ایجاد شده در گیم‌پلی بازی نه تنها به جذابیت آن خدشه‌ای وارد نکرده بلکه توانسته روح جدیدی در کالبد عنوانی بدمد که کم کم روندی تکراری پیدا کرده بود. 

یکی از دغدغه‌های دارندگان PS4 نحوه‌ی اجرای God of War بروی کنسول‌های استاندارد در مقایسه با PS4 Pro بود. زمانی که تا این حد برای یک عنوان ارزشمند انتظار می‌کشید، توقع این است که بهترین تجربه‌ی کاربری را بدست آورید و کنسول میان نسل سونی (Ps4 Pro) برای دارندگان کنسول‌های استاندارد در این زمینه تا حدی نگران کننده است. نگارنی از اینکه تجربه‌ی کاربری دارندگان کنسول استاندارد فاصله‌ی زیادی با دارندگان PS4 Pro داشته باشد و God of War بر روی کنسول‌های آن‌ها به همان خوبی که انتظارش را دارند اجرا نشود! در این رابطه وبسایت IGN ویدیویی تهیه نموده و نسخه‌های PS4 و Ps4 Pro بازی خدای جنگ را در آن با هم مقایسه کرده که در ادامه به تماشای آن خواهیم نشست. همراه بازی‌مگ باشید:

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود ویدیوی مقایسه‌ی بازی God of War بین PS4 و PS4 Pro با کیفیت 1080P 1397-01-24 122.89 MB 905 Download

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 24
    تشکر: 0
    تشکرشده: 18
    کنسول‌های بازی:

    ممنون قاسم عزیزم که به این همه مسائلی که پیرامون خدای جنگ هست بپردازی و بهتره بگیم بازی که برای نسل هزاره سوم طراحی شده و ما هم این افتخار را رو داریم که می تونیم با شما بشینیم مثل اولین باری که خدای جنگ 3 رو یا هم نشستیم و اون ملودی زیبای ابتدای بازی و شروع بی تردید خیره کننده این بازی رو باز هم در کنار هم بازی کنیم وباز هم می گم بازی خدای جنگ بدون شک پرچمدار تمام کنسول های بازی در تمام رده سنی بوده و هست و خواهد بود و برای گیمر های مثل شما وشاید من که از اولین نسل کنسولی شروع کردیم و حالا با کریتوس داریم موهامون سفید می شه و خوشحالیم که این افتخار رو داریم که هنوز می تونیم این بازی محبوب تاریخ بازی وبازی سازی رو دوباره هم بازی کنیم و ممنون از شما که هستی و بودنت باعث شده هنوز هم من مشتاق باشم بازم بیام فقط به خاطر خدای جنگ یک باندل تمام عیار از این بازی رو بخریم و با هم بشینیم بازی کنیم. ممنون که هستی و این انرژی رو بدون شک از شما گرفتم ومطمئن هستم اگه مشهد نبودی و من با شما آشنا نبودم حتی به فکرم یک لحظه هم نمی زد که بیام باز هم بازی کنم و لذت ببرم ممنون ممنون ممنون....

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.