نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1397
ساعت 13:24

گفتگوی کارگردان God of War و صدا پیشه‌ی کریتوس با زیرنویس فارسی

4.4 از 5

گفتگوی کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان بازی God of War با کریس جادج (کریستوفر جادج - Christopher Judge) صدا پیشه‌ی کریتوس

بقدری از عرضه‌ی بازی God of War (خدای جنگ 2018 - God of War 4) سر کیف آمدیم و از تجربه‌ی یک بازی AAA واقعی لذت بردیم که هر چقدر در موردش بگیم کافی نیست. از بارلوگ و تیم فوق‌العادش برای ساخت این بازی تشکر می‌کنیم و امیدواریم که صنعت بازی‌سازی و استودیوهای بزرگ از سانتا مونیکا درس بگیرن و بجای اینکه فقط برای خریدهای درون برنامه‌ای بازی بسازن، یک مقدار هم به چیزی که عرضه می‌کنن وفادار باشن و فقط به چشم یک ماشین پول سازی به اون نگاه نکنن.

رفتاری که بارلوگ بعد از عرضه‌ی خدای جنگ نشون داد، از ویدیو دراماتیکی که بعد از دیدن امتیازات متاکریتیک از این کاگردان دوست داشتنی در اینترنت پخش شد تا مصاحبه‌های مختلفی که انجام داد، همه نشون دهنده‌ی این مهم هستن که تیم سازنده‌ی گاد اف وار - God of War در درجه‌ی اول به فکر ساخت یک بازی عالی بودن. تمرکزشون و هدف اصلیشون این موضوع بوده و فقط برای درآمدزایی بازی نساختن و قطعا به همین خاطره که خدای جنگ تا این حد مورد توجه مخاطبین و البته منتقدین قرار گرفت و به فروش خوبی هم دست پیدا کرد.

قطعا یکی از ویژگی‌های بازی God of War موسیقی متن و صداگذاری کریتوس (Kratos - خدای جنگ) بود. صداگذاری که بخوبی به این کاراکتر دوست‌داشتنی شخصیت و روح می‌داد و بازی‌باز رو با سفر کریتوس و آترئوس همراه می‌کرد. صداپیشگی کریتوس در بازی God of War برعهده‌ی کریستوفر جادج (Christopher Judge) هنرپیشه و صداپیشه‌ی 53 ساله‌ی اهل نیویورک بود که بخوبی از عهده‌ی این کار برآمد. در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد، گفتگویی دوستانه بین کوری بارلوگ و کریستوفر جادج در مورد God of War، شخصیت‌پردازی این کاراکتر و تیم سازنده‌ی بازی و زمان نسبتا طولانی که پورسه‌ی ساخت گاد اف وار به خودش اختصاص داده صحبت می‌شه که با زیرنویس فارسی اختصاصی بازی‌مگ تقدیم شما دوستان می‌کنیم. 

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 24
    تشکر: 0
    تشکرشده: 18
    کنسول‌های بازی:

    ممنون از دوست عزیزم. اول بگم که گفته بودم این دوست من تازه دستش گرم شده و ما تا مدت ها از نوشته هایی در مورد خدای جنگ لذت خواهیم برد. ممنون از شما و از کلیپ زیبایی که گذاشتی. ممنون

    ‏مهمان و ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.