نویسنده: محمدرضا حیدری جمعه، 01 تیر 1397
ساعت 13:05

دلیل حذف شدن «Of War» از نام Gears 5 از زبان سازنده‌

2 از 5

همان‌طور که اطلاع دارید، هفته‌ی پیش و در کنفرانس Microsoft در E3 2018، یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای این کمپانی یعنی Gears of War، سه بازی جدید دریافت کرد؛ Gears 5 یکی از این سه بازی بود که بحث‌های زیادی بر سر نام این بازی به وجود آمد.

به‌تازگی، مدیر استودیوی Coalition، Rod Fergusson، در توییتر اطلاعات بیشتری را دراین‌باره به اشتراک می‌گذارد که چرا این استودیو تصمیم گرفته است نام بازی را به Gears 5 تغییر دهد. هرچند که قبلاً اطلاعات تقریباً مشابهی توسط آرون گرینبرگ درباره‌ی حذف قسمت «Of War» در طول جریان E3 2018 منتشر شده بود.

فرگوسن توضیح می‌دهد که ساخته‌شدن عناوین جدید در کنار پنجمین نسخه‌ی اصلی سری، دلیل اصلی کوتاه کردن نام این بازی بوده است. در توییت او می‌خوانیم که:

نام این فرانچایز همچنان «Gears of War» است اما ما در حال حاضر در حال ساخت یک مجموعه [از سه بازی مختلف] -شامل Gears Pop Gears Tactics و Gears 5- از این فرانچایز هستیم که این باعث می‌شود تمایل بیشتری کوتاه کردن نام‌ها داشته باشیم. در ضمن ما همیشه این [فرانچایز] را Gears می‌نامیم که درهرصورت حس خوب و راحتی را به ما می‌دهد.

این بازی در تاریخ نامعلومی در سال 2019 بر روی Xbox One و PC منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی در E3 2018 را از اینجا مشاهده کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.