نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 17 شهریور 1401
ساعت 23:54

6 بازی برتر الکترونیک آرتز برای پلی استیشن PlayStation

0 از 5

کمپانی بازی سازی الکترونیک آرتز، یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده بازی‌های ویدیویی در جهان است که تقریبا در هر ژانری که فکرش را بکنید، عناوین بسیار خوبی را تولید و روانه بازار کرده است. بازی‌های این کمپانی، هم به صورت دیسک فیزیکی قابل خرید هستند و هم می‌توانید با خرید گیفت کارت کارت پلی استیشن در ایران موجو و شارژ اکانت خود در فروشگاه پلی استیشن، نسخه دیجیتالی این بازی‌ها را دانلود کرده و از آنها لذت ببرید. در این مقاله، 6 عنوان از بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز بر اساس بیشترین نمره کسب شده از سوی منتقدان و گیمرها را معرفی خواهیم کرد.

1

بازی Mass Effect 2

سری بازی‌های Mass Effect، یکی از خاطره انگیزترین و بهترین بازی‌های ویدیویی ساخته شده تا به امروز هستند که علاوه بر گرافیک بسیار خوب، خط داستانی و گیم پلی جذابی نیز دارند. عنوان Mass Effect 2، اولین بازی در لیست بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز است و با نمره متاکریتیک 96، یکی از عناوین بسیار جذاب این لیست خواهد بود. این بازی در سبک شوتر سوم شخص، نقش آفرینی و اکشن تولید شده و در سال 2010 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و ویندوز عرضه شد.

2

بازی Burnout 3: Takedown

بیشتر تولیدات کمپانی الکترونیک آرتز، معطوف به تولید بازی‌های سبک ریسینگ یا مسابقه است و برای این ژانر، هزینه و وقت زیادی را صرف می‌کند. بازی Burnout 3: Takedown، یکی از بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز در این سبک است که از گرافیک و گیم پلی خارق العادی بهره مند است و توانسته است نمره 94 را از دیدگاه منتقدان بدست آورد. در این بازی، اتومبیل‌ها و حرکات آنها به قدری ظریف و دقیق طراحی شده‌اند که حس واقعی رانندگی در یک پیست مسابقه را به شما خواهند داد.

این بازی نیز، همانند سایر تولیدات این کمپانی، در فروشگاه پلی استیشن موجود است و با خرید گیفت کارت EA Access پلی استیشن از فروشگاه‌هایی مانند ایران موجو و استفاده از آن برای شارژ اکانت خود در این پلی استیشن، می‌توانید این عنوان جذاب را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

بازی Medal of Honor

سری بازی‌های مدل افتخار، یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در سبک شوتر ساخته شده است و تقریبا بسیاری از گیمرها، حداقل یک عنوان از این مجموعه را بازی کرده‌اند. این بازی علاوه بر استقبال بی نظیر گیمرها، یکی از عناوین تحسین شده از سوی منتقدان نیز هست و با امتیاز 92، یکی از بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز محسوب می‌شود. 

بازی FIFA Soccer 10

از هر چه بگذریم، بازی‌های ورزشی و به ویژه فوتبال، از آن دسته عناوینی هستند که نمی‌شود به راحتی آنها را نادیده بگیریم. بازی FIFA Soccer 10، یکی از جذاب ترین بازی‌های شبیه سازی فوتبال است که با کسب امتیاز 91 از سوی وب سایت متاکریتیک، یکی از بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز در این سبک است که حتی در مقایسه با تولیدات سایر کمپانی‌ها در این حوزه نیز، یک سر و گردن بالاتر است.

3

بازی Dead Space 2

بازی‌های ترس و بقا با چاشنی جنگ‌های فضایی و ربات‌ها، همیشه جزو عناوینی هستند که می‌توانند به خوبی مخاطبان را به خود جلب کنند. داستان این بازی، 3 سال پس از نسخه اول روایت می‌شود و یکی از بهترین گرافیک‌ها و گیم پلی‌ها را در میان بازی‌های علمی تخیلی و ترس و بقا دارد. این بازی، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ویندوز و ایکس باکس 360 عرضه شده است و می‌توانید آن را از طریق فروشگاه الکترونیک آرتز در پلی استیشن نیز، بازی کنید.

بازی SimCity 4

مجموعه بازی‌های سیمز، یکی از بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز در سبک استراتژی و شبیه سازی زندگی واقعی است که از همان عنوان اول، با استقبال گسترده گیمرها روبرو شد. بازی SimCity 4، پنجمین عنوان از این مجموعه است که در سال 2003 برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شد. این بازی، یک شبیه ساز شهرسازی است که در آن، شما مثل یک انسان واقعی و مانند آنچه که در زندگی روزمره بسیاری از ما رخ می‌دهد، رفتار خواهید کرد و تقریبا هر کاری را می‌توانید انجام دهید.

قاسم ممتاز | 08/09/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.