نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 12:30

E3 2018: بازی Division 2 احتمالا در شهر واشینگتون دی‌سی جریان خواهد داشت

5 از 5

اخیرا تصویر یک بنر تبلیغاتی از محل برگزاری رویداد E3 به بیرون درز کرده که شهر واشینگتون دی‌سی را به عنوان محل شکل‌گیری وقایع بازی The Division 2 تایید می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها انتظار جامعه گیمرها در سراسر جهان، سرانجام کنفرانس‌های خبری رویداد E3 2018 از شب گذشته شروع شده است. در طی این رویداد، بسیاری از ناشران و توسعه‌دهندگان اقدام به اعلام برنامه معرفی عناوین خودشان می‌کنند که در این زمینه، یکی از این کمپانی‌ها نیز شرکت یوبی‌سافت است. یوبی‌سافت طبق برنامه قبلی، قرار است کنفرانس اختصاصی خود را در روز ۲۲ خرداد و ساعت ۰۰:۳۰ بامداد برگزار کند که یکی از برنامه‌های مورد توجه در این رویداد، رونمایی رسمی از بازی Tom Clancy's The Division 2 است. در این زمینه، گرچه طرفداران باید دو روز دیگر صبر کنند تا اطلاعات رسمی این بازی نیز منتشر شود، ولی به تازگی یک بنر تبلیغاتی بزرگ در E3، اطلاعات جالبی را پیش از موعد معرفی بازی لیک کرده است.

براساس این بنر تبلیغاتی که در ادامه همین خبر مشاهده می‌کنید، ما شاهد نیروهای واحد The Division، این بار در «شهر واشینگتون دی‌سی» هستیم. این موضوع، به احتمال زیاد تایید کننده این خبر است که وقایع بازی در این شهر جریان خواهد داشت. همچنین با توجه به اسلحه سرباز سمت چپ، به نظر می‌رسد که در بازی The Division 2، سلاح جدید Crossbow نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این بنر تبلیغاتی در مرکز همایش‌های شهر لوس آنجلس، یعنی محل رسمی برگزاری رویداد E3 دیده شده است. در این تصویر ما همچنین شاهد یک اسلحه Grenade Launcher نیز هستیم که این مورد نیز نسبت به بازی قبلی کاملا جدید است. در مورد زمینه تصویر، شهر واشینگتون دی‌سی پایتخت آمریکا دیده می‌شود که از دور ساختمان‌های «کنگره آمریکا» و جلوتر «بنای یادبود جورج واشینگتون» در این شهر، به آتش کشیده شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید تصویر این بنر تبلیغاتی را مشاهده کنید.

division 2 setting and weapon reveal.jpg.optimal

گفتنی است که تصویر این بنر اولین بار از طریق یک پست در Reddit لیک شده است که اطلاعات احتمالی درباره سلاح‌های دیده شده را نیز به اشتراک گذاشته است. به گفته این ارسال کننده، اسلحه نارنجک انداز جدید احتمالا از نوع Milkor M321 با قابلیت لود ۶ نارنجک ۴۰ میلی‌متری است؛ در این زمینه گفتنی است که در بازی اول، هیچ گونه سلاح نارنجک‌انداز اختصاصی وجود نداشت و در عوض، برخی سلاح‌ها امکان اضافه کردن ملحقاتی از نوع پرتابگر نارنجک را داشتند که به عنوان عملکرد ثانویه اسلحه اصلی استفاده می‌شد. اسلحه کمان زنبورکی (Crossbow) نیز احتمالا از نوع Excalibur Vortex توصیف شده که البته بخش پایه از آن حذف شده است.

صرف‌نظر از اینکه این سلاح‌ها دقیقا چه مدل‌هایی هستند، صرف وجود Grenade Launcher و Crossbow در این بازی کاملا نسبت به نسخه اول آیتم‌های جدیدی محسوب می‌شوند. در این زمینه به نظر نمی‌رسد که این سلاح‌ها، تنها سلاح‌های جدیدی باشند که در The Division 2 خواهیم دید و در مجموع حتی برای تایید این اطلاعات نیز باید تا روز آینده و شروع کنفرانس یوبی‌سافت صبر کرد.

در زمینه فضای شهری جدید، استودیو Massive در بازی اول کار تحسین‌برانگیزی را برای ساخت پرجزئیات و با دقت ۱×۱ شهر نیویورک ارائه داد و باید دید که در صورت تایید شهر واشینگتون در بازی دوم، چگونه از پس طراحی این شهر برآمده است. در هر صورت خبر خوب این است که انتشار چنین درز اطلاعاتی در فاصله خیلی نزدیکی به کنفرانس یوبی‌سافت اتفاق افتاده و طرفداران مدت زمان زیادی را برای تایید یا رد این اطلاعات منتظر نمی‌مانند.

پیش از این پیرامون یوبی‌سافت در بازی‌مگ مطالعه کردید، که این شرکت برنامه‌های ویژه‌ای برای بازی The Division 2 دارد و این بازی، یکی از مهم‌ترین آیتم‌های این ناشر فرانسوی در کنفرانس پیش رو در E3 امسال خواهد بود. همان طور که اشاره شد، زمان کنفرانس اختصاصی یوبی‌سافت در E3 امسال نیز در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.