نویسنده: هادی چهارشنبه، 14 اسفند 1398
ساعت 13:00

فیلم بعدی کارگردان جان ویک مشخص شد

5 از 5

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) قبل از کارگردانی سری فیلم‌های اکشن John Wick، به جهت فعالیت‌های چشمگیرش در فیلم‌های محبوبی همچون Live Free or Die Hard و Rambo 2008 شناخته شده بود. او در نسخه اول Matrix نیز در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves') که در نقش نئو بازی می‌کرد، حضور داشت. در واقع فیلم‌های جان ویک، تنها باعث پربارتر شدن کارنامه او شد. حال به تازگی اطلاعاتی در خصوص فیلم بعدی او منتشر شده است.

به گزارش Deadline، استاهلسکی فیلمی ماشینی با «مفهومی بالا» را برای Paramount کارگردانی خواهد کرد. این فیلم با هدف «جذب روح فیلم‌های بزرگ در مورد ماشین‌ها و به تصویر کشیدن رابطه‌ای منحصر به فرد در مرکز آن» ساخته می‌شود.

جزئیات دیگری در خصوص فیلم ارائه نشده است اما با توجه به موفقیت طولانی چاد در فیلم‌های اکشن و مبارزه‌ای، دیدن فیلمی از او با مضمون ماشین‌ها جالب خواهد بود. صحنه تعقیب و گریز حماسی در فیلم اول جان ویک را به یاد دارید؟ حال تصور کنید فیلمی کامل از آن ساخته شود!

فیلمنامه این فیلم توسط آندره نِمک (Andre Nemec) و جاش اپلباوم (Josh Applebaum) نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده آندرو فورم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) خواهد بود. تاریخ اکران فیلم هنوز مشخص نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.