نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 14 اسفند 1397
ساعت 17:34

اسکوئر انیکس قابلیت استریم‌ Left Alive را غیرفعال کرد

بازخوردهای بازی در ژاپن بسیار ضعیف بوده‌اند

5 از 5

فروش این عنوان شوتر-بقاء در ژاپن به قدری ضعیف بوده که کمپانی ناشر مجبور شده تا هرگونه استریم از طرف بازیکنان را ممنوع کند.

عنوان Left Alive هفته‌ی گذشته، نهم اسفند عرضه شد و به استثنای برخی از میان‌پرده‌های مهم داستانی، بقیه‌ی محتوای بازی برای استریم کردن کاملاً آزاد بود؛ تا این‌که اسکوئر انیکس، احتمالاً به علت بازخوردهای منفی بازی، مجبور شده تا دسترسی بازیکنان را به این قابلیت به کلی قطع کند.

در حال حاضر، میانگین نمرات بازی در سایت آمازون، 1.5 از مجموع پنج ستاره است و بالغ بر 76 درصد نظرات، تنها یک ستاره به این بازی اعطا کرده‌اند.

به گزارش از Siliconera و به نقل از VG247، عمده‌ی این نقدها و نظرات قبل از ممنوعیت استریم بازی ثبت شده بودند و به عواملی همچون طراحی مرحله‌ی ضعیف، مشکلات مربوط به کنترل، حرکت شخصیت‌ها و گرافیک اشاره کرده‌اند.

با وجود گذشت تنها یک هفته از عرضه‌ی بازی در کشور ژاپن، فروش پایین بازی باعث شده تا این عنوان در سایت آمازون شامل 50 درصد تخفیف بشود و قیمت آن از 8,964 ین (£60/ $80) به 4,442 ین (£30/ $40) کاهش پیدا کند.

هنگام گزارش اولیه‌ی سایت Siliconera، قیمت بازی با تخفیف 5,050 ین (£35 /$45) بود و امتیاز آن 1.8، و کاهش دوباره‌ی آن پس از تنها دو روز برای سازندگان و ناشر اصلاً خبر خوبی نیست. Left Alive امروز، چهاردهم اسفندماه برای PS4 و PC در خارج از ژاپن منتشر شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.