نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 19 مهر 1398
ساعت 12:53

Ubisoft می‌خواهد چند سریال کارتونی از بازی‌های خود تولید کند

0 از 5

یوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌های ویدئویی در دنیا است. آن‌ها تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین فرنچایزها و بازی‌های مستقلی که تا به حال در این صنعت عرضه شده است را تولید کرده‌اند. بنابراین غافلگیر کننده نیست که علاقه دارند این بازی‌ها و فرنچایزها را به مدیوم‌های دیگری نیز وارد کنند و مخاطبان آن‌ها را افزایش دهند که امروز هم از یک سری نقشه‌ها و برنامه‌های جاه طلبانه خود در این زمینه رونمایی کردند. 

همانطور که در یک کنفرانس خبری اعلام شد، شرکت یوبیسافت به دنبال ساخت یک سری سریال انیمیشنی از برخی فرنچایز‌های کلیدی خود است. ظاهرا این تصمیم پس از موفقیت بزرگ و عظیم انیمیشنی که در فرانسه از Rabbids الهام گرفته شده بود، قطعی شده است. جالب است که بدانید کارتون‌های الهام گرفته شده از فرنچایزهای این شرکت که قرار است به طور سریالی ساخته شوند، احتمالا چیزهایی نیستند که شما انتظار داشته باشید. یکی از این سریال‌ها کارتونی بر اساس سری Watch Dogs است اما مخاطبان آن رده سنی نونهال در نظر گرفته شده که شامل یک پروتاگونیست جوان خواهد بود که راز و رمزهای سایبرپانکی خواهد داشت. همچنین یک انیمیشن سریالی هم از Far Cry ساخته خواهد شد که مخاطبان بزرگ‌ سال را هدف قرار داده اما بیشتر از نسخه اسپین آف کامیکیِ Blood Dragon الهام گرفته شده است.

گفته شده که سریال‌های بیشتری هم در دست ساخت قرار دارند که این دو فقط نمونه‌ای از آن‌ها هستند که قرار است در کنار یک نمایش اصیل به اسم Hungry Sharks تولید شوند. این که این سریال‌ها به طور جهانی عرضه خواهند شد یا این که فقط در اختیار کشورهای اروپایی خواهد بود، هنوز کاملا روشن نشده است، اما قطعا همه ما دوست داریم کارتون Watch Dogs را ببینیم.

ubisoft untitled cybermysteries embedubisoft untitled cybermysteries embedubisoft untitled cybermysteries embed

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.