نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 13 آبان 1398
ساعت 10:51

Blizzard هیچ ایده‌ای برای تاریخ عرضه Overwatch 2 ندارد

0 از 5

رونمایی و معرفی از عنوان Overwatch 2 در طی برگزاری رویداد Blizzcon 2019 بسیار جالب بود چرا که این بازی قول ماموریت‌های داستانی جدید، قابلیت‌های جدید برای هیروها و ماموریت‌های قهرمانی به مردم داد. با این حال، تاریخ عرضه این بازی تایید نشد و خود Jeff Kaplan، کارگردان این بازی، نیز گفت متاسفانه هیچ ایده‌ای برای تاریخ انتشار این بازی ندارد. 

بر اساس گزارش PC Gamer، آقای Kaplan گفت:

نمی‌دانم. من هیچ ایده‌ای ندارم. فقط اجازه دهید ما آن را در مقیاس بزرگ تولید کنیم. در حال حاضر اهمیت این موضوع از هر چیز دیگری برای ما بیشتر است. ما هیچ تاریخی در ذهن خود نداریم.

سپس وی در یک مصاحبه دیگر توضیح داده است که ایده آن‌ها این بوده تا وقتی که این بازی به اندازه کافی خوب و آماده بود، آن را عرضه کنند. 

من می‌دانم که این یک پاسخ ناقص است و به شدت از این بابت متاسفم. این یک راز بسیار بزرگ که ما بخواهیم از کاربران مخفی نگه داریم و آخر از همه از آن رونمایی کنیم، نیست. موضوع این است که ما اصلا خودمان هم چیزی در این رابطه نمی‌دانیم. تنها پاسخ شفافی که می‌توانم بدهم این است که تاریخ عرضه آن امسال نیست و احساس می‌کنم که سال آینده نیز در Blizzcon درمورد این بازی صحبت خواهیم کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.