نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 18 آبان 1398
ساعت 19:13

Apple Arcade اکنون دارای ۱۰۰ بازی مختلف است

0 از 5

امسال سال سرویس‌های اشتراکی گیمینگ مختلف است که اپل نیز در همین راستا سرویس اشتراکی خودش به اسم Apple Arcade را معرفی کرده است. این سرویس با در اختیار گذاشتن تعداد زیادی بازی مختلف دارای ویژگی‌های خاصی است که از این دست می‌توان به بدون تبلیغ بودن بازی‌های آن اشاره کرد. اپل در گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تا پاییز امسال ۱۰۰ بازی در این سرویس قرار دهد که اکنون این قول را عملی کرده و به عهد خودش وفا کرده است. 

در آپدیت تازه‌ای که روز گذشته برای این سرویس عرضه شد، ۶ بازی جدید به آن اضافه شدند که از این دست می‌توان به Takeshi & Hiroshi, Guildlings, Marble It Up: Mayhem!, Sociable Soccer, Discolored و همینطور UFO on Tape: First Contact اشاره کرد. وجود ۱۰۰ بازی مختلف برای این سرویس قطعا دستاورد بزرگی است اما بی شک پایان راه نیست و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. آن طور که فعلا به نظر می‌رسد، اپل به اضافه کردن بازی‌های آن ادامه خواهد داد که این پشتیبانی هیچ محدودیتی نخواهد داشت. 

در حال حاضر هزینه اشتراک این سرویس هنوز هم ۴.۹۹ دلار به ازای هر ماه است که در مقایسه با سرویس‌های دیگری نظیر Game Pass زیاد به نظر می‌رسد. تمام دستگاه‌های سیستم عامل iOS، و همینطور دستگاه‌های tvOS می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.