نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 10 آذر 1398
ساعت 10:04

Capcom دو بازی معرفی نشده در راه دارد

0 از 5

رویدادی به اسم Jump Festa در Chiva در کشور ژاپن در راه است و به نظر می‌رسد کپکام چیزهایی برای شرکت کنندگانی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، تدارک دیده است. به ادعای Ryokutya2089 که معمولا هر هفته اسکن‌ها و جزئیات هفته نامه Famitsu را به اشتراک می‌گذارد، کپکام چهار بازی برای حضور در این رویداد در نظر دارد که از بیست و یکم تا بیست و دوم دسامبر برابر با ۳۰ آذر تا اول دی برپا خواهد بود. ظاهرا دو تا از این بازی‌ها عناوینی هستند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند.

بر اساس وبسایت رسمی خود کپکام، یکی از دو بازی دیگر Mega Man Zero/ZX Legacy Collection است که اخیرا عرضه آن به فوریه ۲۰۲۰ موکول شده و بازی بعدی نیز عنوان Monster Hunter World: Iceborne برای PS4 است که قرار است محتویات بسیار زیادی در ماه دسامبر از جمله نواحی جدید و هیولاهای جدید دریافت کند. دلایل محکم زیادی برای بازی و تجربه کردن هر دو این عناوین وجود دارد.

با این حال، دو بازی معرفی نشده احتمالا توجه بیشتری را به خودشان جلب خواهند کرد. گمان می‌رود که یکی از این دو بازی Devil May Cry Triple Pack برای نینتندو سوییچ باشد اما هنوز هیچ چیز در این رابطه به طور رسمی تایید نشده است. درمورد بازی دیگر نیز هنوز هیچ نظر و ایده خاصی نداریم که چه چیزی می‌تواند باشد. شاید Project Resistance باشد اما هنوز باید تا آخر این ماه صبر کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.