نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 بهمن 1398
ساعت 09:00

بتای Age of Empires 3: Definitive Edition به زودی شروع می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام رسمی سازندگان، به زودی اولین دوره بتای بازی Age of Empires 3: Definitive Edition برگزار می‌شود.

سری بازی‌های قدیمی و محبوب ژانر استراتژیک Age of Empires، چند سالی هست که مجددا موردتوجه مایکروسافت قرار گرفته و پیش از این، نسخه‌های ارتقایافته و ریمستر از عناوین کلاسیک‌تر Age of Empires و Age of Empires 2 در طول این مدت عرضه شدند. در حالی که مایکروسافت پیش از این از درحال ساخت بودن بازی کاملا جدید Age of Empires 4 پرده‌برداری کرده بود، هنوز یک بازی کلاسیک دیگر یعنی Age of Empires 3 نیز برای انتشار مجدد در قالب یک نسخه ریمستر در دست توسعه قرار دارد. این بازی که قرار است با عنوان Age of Empires 3: Definitive Edition عرضه شود البته هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد ولی برای برخی از کاربران، قرار است به زودی یک دوره بتای محدود را تجربه کنند.

با توجه به اطلاعیه اخیر سازندگان، دوره بتای محدود بازی قرار است از چندهفته دیگر و در اوایل فوریه شروع شود. گفتنی است که برخلاف دوره‌های بتای مربوط به عناوین ریمستر قبلی، این بار قرار نیست شاهد دوره بتای طولانی باشیم و در عوض، سازندگان در چند دوره و در فواصل کوتاه و همچنین در میان کاربران Insiders بازی اقدام به برگزاری تست‌های نسخه بتا می‌کنند. در این اطلاعیه تاریخ دقیق ذکر نشده و فقط به اوایل فوریه اشاره شده است. اولین دوره بتا نیز براساس آنچه توصیف شده قرار است در میان گروهی کوچک با عنوان «طرفداران نسخه اورجینال Age 3»، و با محوریت مادهای آنلاین و چندنفره بازی برگزار شود. سازندگان گفته‌اند که در دوره‌های بعد و از طریق ارسال دعوتنامه، کاربران بیشتری در فرایند تست بازی مشارکت خواهند کرد و قرار است دوره‌های مخصوصی هم برای تست کمپین داستانی بازی برگزار شود. شما در ادامه حداقل مشخصات ذکر شده برای تجربه این دوره بتا را مشاهده می‌کنید:

  • ویندوز 10 - 64 بیت
  • 8GB RAM
  • 2GB video memory
  • DX11 / D3D11
  • HD Graphics 4400 یا بالاتر

بازی Age of Empires 3: Definitive Edition هم‌اکنون مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.