نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 08 مرداد 1399
ساعت 15:00

Hitman 3 به خاطر توانایی های PS5 یک جهش تکنولوژیک بزرگ در سری است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازندگان بازی Hitman 3 از سرعت SSD کنسول PS5، و کارهایی که با آن برای تولید بازی خود می‌توانند انجام دهند شگفت زده هستند.

علاقمندان به سری هیتمن، در اوایل سال 2021 می‌توانند منتظر عرضه بازی Hitman 3 به عنوان حسن ختام خط داستانی Agent 47 در دو بازی قبلی باشند. این بازی درواقع فرجامی برای خط داستانی ریبوت این سری است که از سال 2013 و با انتشار بازی Hitman شروع شده بود، و براساس گزارش‌ها قرار است زمینه داستانی تاریک‌تری را به نسبت نسخه‌های قبلی داشته باشد.

Mattias Engström کارگردان این بازی، اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی‌استیشن به صحبت درباره Hitman 3 و اجرای آن در کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 پرداخته است. به گفته او، اعضای تیم سازندگان بازی واقعا تحت تاثیر توانایی‌های سخت‌افزاری PS5، به خصوص SSD این کنسول قرار گرفتند.

Hitman 3 یک جهش تکنولوژیک دیگر برای ما خواهد بود، که این جهش هم الهام گرفته از توانایی‌های PlayStation 5 بوده است. این یک بازی واقعا پیچیده است که همزمان چندین سیستم به صورت موازی در حال کار هستند و به شکل پیوسته و دائم یکدیگر را پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب وقتی قدرت بیشتری در اختیار ما باشد، این به ما اجازه می‌دهد که کارهای به مراتب بیشتری انجام دهیم.

بازی‌های هیتمن، همیشه درباره نوع کار و روش‌های آزمایشی بوده است؛ ما بازیکنان را دعوت به یک دنیای سندباکسی می‌کنیم، و به آن‌ها اجازه آزمایش کردن روشی را می‌دهیم که مایل هستند دنبال کنند. به همین خاطر هم هست که ویژگی ذخیره و لود برای تشویق بازیکنان اهمیت زیادی برای ما دارد. لود سریع که ما در پلی‌استیشن 5 شاهد هستیم باعث می‌شود تا این کنسول یک میزبان کامل و عالی برای سه‌گانه هیتمن باشد.

بازی Hitman 3 همان‌طور که اشاره شد در اوایل سال 2021 عرضه می‌شود. این بازی البته غیر از PS5، برای PS4، Xbox Series X،, Xbox One و PC هم منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.