نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 11 مرداد 1399
ساعت 12:00

پلی استیشن آمارهای جالبی را از Ghost of Tsushima منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی پلی‌استیشن آمارهای جالبی را از تجربه 10 روز اول بازیکنان در بازی Ghost of Tsushima منتشر کرده است.

بازی جهان‌باز و داستان‌محور Ghost of Tsushima محصول استودیو Sucker Punch Productions، یک موفقیت تجاری بزرگ دیگر برای سونی و پلی‌استیشن 4 بوده است. این بازی در آخرین آمار اعلام شده، بیش از 2٫4 میلیون نسخه در سه روز اول عرضه فروخته که یک آمار خیره‌کننده برای یک IP اورجینال محسوب می‌شود. پیرامون این بازی، حساب رسمی پلی‌استیشن اخیرا در پست جدیدی به تعدادی از آمارهای جالب بازیکنان در این بازی اشاره داشته است.

براساس آمارهایی که پلی‌استیشن منتشر کرده، بازیکنان Ghost of Tsushima در 10 روز اول انتشار بازی، در مجموع در 57٫5 میلیون دوئل شرکت داشتند؛ گفتنی است که بخش دوئل در این بازی، جایی است که شخصیت اصلی یعنی جین ساکای، یک مبارزه و دوئل دو نفره به سبک سامورایی را با یک مبارز دیگر اجرا می‌کند. این بخش‌ها بیشتر شبیه باس‌فایت‌های کوچک در نقشه بازی هستند. در دیگر آمارها، مشخص شده که بازیکنان در همین بازه زمانی اقدام به گرفتن 15٫5 میلیون عکس از طریق حالت Photo Mode کردند، 8٫8 میلیون روباه قرمز را نوازش و مجموعا از نظر زمانی 810 سال به اسب‌سواری پرداختند. این آمارها جالب می‌تواند نشان‌دهنده علاقه طرفداران به گردش در دنیای چشم‌نواز این بازی باشد.

بازی Ghost of Tsushima درحال حاضر فقط از طریق PS4 قابل تجربه است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.