نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 مهر 1399
ساعت 09:00

آمارهای پیش فروش Xbox Series X و Series S در ژاپن عالی بوده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پیش فروش بسیار عالی دو کنسول Xbox Series X و Series S در ژاپن، باعث اتمام موجودی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های این کشور شده است.

مایکروسافت در کم‌تر از دو ماه دیگر، به صورت رسمی Xbox Series X و Series S را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند و به همین منظور دوره پیش خرید کنسول‌ها نیز مدتی هست که شروع شده است. پیرامون این دوره، مایکروسافت به تازگی در اطلاعیه‌ای گفته بود که شرکت شاهد درخواست‌های رکورد شکن برای این کنسول‌ها بوده و در گزارش‌های دیگر، شاهد بودیم که موجودی بسیاری از فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها، به سرعت تمام می‌شدند. شرکت در این زمینه با خرده‌فروشی‌ها همکاری دارد، ولی با پر شدن مجدد موجودی این کنسول‌ها، درنهایت باز هم به سرعت پیش خرید می‌شوند.

در گزارش جالبی در همین رابطه، به تازگی فاش شده که آمار پیش فروش این دو کنسول حتی در ژاپن نیز فوق‌العاده بوده است. گفتنی است که ایکس‌باکس به صورت سنتی شاهد استقبال چندان زیادی در ژاپن نیست و خبرها از خالی شدن موجودی پیش فروش این کنسول‌ها در این کشور سورپرایزکننده است. این گزارش که اولین بار توسط VGC منتشر شده، به این موضوع اشاره کرده که کنسول Series X به صورت متوسط و در خرده‌فروشی‌های اصلی، پس از 20 دقیقه شاهد اتمام موجودی می‌شوند؛ همچنین این آمار برای کنسول Series S حدود یک ساعت اعلام شده است. VGC البته آمار خاصی از میزان پیش فروش منتشر نکرده و به این ترتیب نمی‌توان مقایسه دقیقی داشت؛ خصوصا از این نظر که می‌توان حدس زد مایکروسافت، احتمالا تعداد واحدهای کم‌تری از این کنسول‌ها را به نسبت دیگر بازارها، برای بازار ژاپن در نظر گرفته است. با این حال استقبال بالا در بازار ژاپن از کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس در نوع خود جالب توجه محسوب می‌شود.

دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S در روز 10 نوامبر (20 آبان) عرضه می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.