نویسنده: Sasan شنبه، 13 شهریور 1400
ساعت 05:54

محتوای موجود در نسخه‌‎های ویژه Lost Judgment مشخص شد

0 از 5

در حالی که کمتر از سه هفته به عرضه قسمت دوم از نسخه فرعیِ سری یاکوزا باقی‎ مانده، کمپانی سگا از نسخه‌های گرانتر بازی Lost Judgment و محتوای موجود در آن‎ها پرده برداشت.

Lost Judgment 03

در نسخه Digital Deluxe Edition که با قیمت 69.99 دلار قابل خریداری است، علاوه بر خود بازی اصلی، دو مجموعه محتوای Detective Essentials Pack و School Stories Expansion Pack موجود خواهد بود که زمان دسترسی و محتویات آن‌ها بدین شرح است:

Detective Essentials Pack

در این بسته که همزمان با روز عرضه و تاریخ دوم مهر ماه قابل دسترسی است، چهار بازی کلاسیک سگا، یک طرح پهپاد جدید، سه اسکین جدید برای سگ همراه و امکان مبارزه با یکی از اعضای قدرتمند گروه آدم‌کش Amon فراهم می‌شود. همچنین شش آیتم کمکی در مبارزات که امکان موقتی استفاده از قدرت‌های ماورایی را فراهم می‎کنند هم بخشی از این پک هستند.

School Stories Expansion Pack

این پک دو روز بعد از عرضه و در چهارم مهر ماه در دسترس قرار می‌گیرد که دسترسی به فعالیت‎های جانبی بیشتر در بخش مربوط به تحقیق پرونده جنایی در مدرسه را فراهم می‌کند که این فعالیت‌های اضافی به کلاب روباتیک، باشگاه مشت‎‌زنی و مسابقات موتورسواری مربوط می‌شوند. همچنین سبک جدید مبارزه که در بازی اصلی فقط مختص استفاده در باشگاه مشت‌زنی است، با دسترسی به این پک در محیط عمومی شهر هم قابل استفاده می‌شود.

Lost Judgment 03

نسخه Digital Ultimate Edition که با قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رسد، در کنار موارد بالا، یک بخش داستانی ده ساعته و متمرکز بر شخصیت Kaito را به کار اضافه خواهد کرد که این محتوای داستانی قرار است در بهار سال آینده در دسترس قرار گیرد.

لازم به ذکر است که افرادی که هر کدام از نسخه‌های این عنوان را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر از تاریخ رسمی عرضه امکان دسترسی به آن را خواهند داشت. همان طور که بالاتر اشاره شد، این عنوان در تاریخ دوم مهر ماه برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت منتشر می‌شود.

Sasan | اخبار | 04/09/2021
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.