نویسنده: Mr.Berserk شنبه، 04 ارديبهشت 1395
ساعت 20:35

سود Clash Royale برای Supercell

0 از 5

استودیو Supercell توسعه دهنده بازی Clash Royale  در ماه گذشته حدود 80 میلیون دلار از این بازی سود  خالص بدست اورده این رقم غیر از اون 30 درصدی   هست که  به Apple و Google پرداخت شده  یعنی با احتساب این درصد  این بازی حدود 110 میلیون دلار درامدی زایی داشته . همونطور که حتما خیلی ها می دونن این بازی انلاین هست و  هر بار دو نفر  نیروهای خودشون رو  برای نابودی برجهای طرف مقابل به سمت اون میفرستن بازیی که برای بردن در اون  داشتن  یک استراتژی قوی و عکس العمل سریع بشدت لازم هست تا ضمن حمله به برجهای دشمن همزمان دفاع از برجهای خودی انجام بگیره .
Clash Royale سالانه حدود 1 میلیارد دلار سود از طریق Microtransaction ها داره که بنظر میرسه زیاد هم micro نیستن . اپلیکیشن های بازی روی تلفن های همراه و تبلت ها سالانه حدود 34.9 میلیارد دلار سود به شرکت های توسعه دهنده می رسونن  و Clash Royale موفق شده به تنهایی این سود رو  بالاتر ببره .
در ادامه باید گفت که Supercell با این قبیل سودهای هنگفت چندان بیگانه نیست چون Clash of clans هم سالانه حدود 1 میلیارد  درامدزایی داره البته این مبلغ در سالهای قبل کمتر بوده .و مطلب دیگه اینکه این 110 میلیون دلار درامد ماهانه بغییر از بازار چین هست چون Clash Royale به تازگی در بازار چین شروع به فعالیت کرده بعد از اینکه Kunlun شریک  توسعه دهنده Supercell در چین این بازی رو در چند فروشگاه مربوط به تلفن همراه  منتشر کرده .
با توجه به چارت زیر میشه فهمید که چقدر بازار آمریکای شمالی و آسیا برای اپلیکشن های موبایل مهم هستن چون حدود 60 درصد از این سود در  این 2 منطقه بدست اومده
newzoo که این امار رو بدست اورده اشاره میکنه که Clash Royale این موفقیت رو بخاطر  داشتن یک گیم پلی قوی  و همینطور یک فشار بروی گیمر برای خرج کردن پول واقعی در بازی بدست اورده .  شما دراین بازی برای اینکه بتونید با دوستان یا حریفان مبارزه کنید باید کارت های بیشتر و قویتری رو بدست بیارید و همینطور سربازها یا کارت های خودتون رو  لول اپ کنید  که اینکار یا مستلزم صرف زمان زیاد در بازی هست یا خرید در بازی .   مساله اینجاست که اگر پولی برای قویتر شدن کارت ها یا بدست اوردن یک کارت صرف میشه صرفا به معنای پایان کار نیست بلکه باید دوباره پول بیشتری برای قویتر شدن یک کارت دیگه یا همون کارت ها صرف بشه  این روش درامد زایی  باعث شده تا Clash Royale به بالای جدول پرفروش ترین  اپلیکیشن ها راه پیدا کنه . 

Newzoo Clash Royale iOS Revenue Split March 2016 930x523

 

Mr.Berserk | اخبار | 23/04/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.