نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 04 خرداد 1396
ساعت 14:43

جایزه ویژه شرکت کنندگان بتا بسته Gwent: The Witcher Card Game

0 از 5

استودیوی CD Projekt Red جایزه ویژه ای برای کسانی که نسخه بتا بسته بازی آینده Gwent: The Witcher Card Game را تجربه کرده اند، در نظر گرفته است. بر این اساس، کسانی که در نسخه بتا بسته این بازی شرکت کرده اند یک نسخه رایگان از بازی The Witcher 2: Assassins of Kings دریافت خواهند کرد.
The Witcher 2: Assassins of Kings عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی است که در سال 2011 برای Xbox 360, Microsoft Windows, Linux عرضه شد.
برای درخواست نسخه رایگان این بازی نقش آفرینی باید از طریق GOG.com با همان اکانت مورد استفاده تان در نسخه بتا بسته Gwent: The Witcher Card Game اقدام کرده و طبق دستورالعمل آن عمل نمایید. این جایزه برای مدت زمان کوتاهی در نظر گرفته شده و مشمولان آن فقط تا روز 29 می 2017 (8 خرداد 1396) فرصت دارند.
اخبار دیگر در مورد بازی آینده Gwent: The Witcher Card Game اینکه این بازی در حال حاضر از طریق بتای عمومی برای همه افراد در دسترس می‌باشد. مدیرعامل CD Projekt Red آقای Marcin Iwinski نسخه بتا عمومی را مرحله مهمی تلقی کرده است.
Gwent: The Witcher Card Game از نوع بازی های «کارت قابل جمع آری» رایگان  در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که قرار است برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شود. مسئولیت ساخت این عنوان بر عهده استودیوی CD Projekt RED و انتشار آن با کمپانی CD Projekt می‌باشد.
g

م.حافظ | اخبار | 25/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.