نویسنده: م.حافظ شنبه، 27 خرداد 1396
ساعت 13:01

نسل جدید آواتارهای ایکس‌باکس لایو در راه است

5 از 5

آواتار جدید ایکس‌باکس لایو

بر مبنای ویدئویی که توسط Tom Warren در یوتیوب منتشر شده قرار است آواتارهای ایکس باکس لایو جدیدی (Xbox Live Avatar) در پاییز امسال ارائه شود. این ویدئو در رویداد Xbox E3 2017 مایکروسافت نمایش داده شد.

در سال 2015 شرکت مایکروسافت به صورت آنلاین آگهی استخدامی منتشر کرد که نشان داد این کمپانی در جستجوی کارمندانی برای ساخت کاراکترهای کارتونی بهتر می‌باشد. این آواتارها علاوه بر زیبایی باید کارایی زیادی بر روی دستگاه های متفاوت داشته باشند. به بیان دیگر،  محیط بازی یکپارچه Xbox One و Windows 10.

این کاراکترهای جدید که آواتار 2.0 یا Avatar 2.0 نامیده می‌شوند به صورت یکپارچه و بر مبنای آیتم های جدیدی از قبیل طب و پزشکی، ویلچرها، وسایل نقیله و ... ساخته شده اند. هم اکنون می‌توانید ویدئویی که در مورد این آواتارها منتشر شده را در پایان متن مشاهده نمایید.

در سال گذشته این موضوع تأیید شد که آواتارهایی با ظاهر متفاوت و جدید در دست ساخت قرار دارند و اعلام شد که ویلچر یکی از نمونه های این آواتارها باشد (در ویدئوی منتشر شده نیز می‌توان آواتار ویلچرنشین را مشاهده کرد).

اینطور که پیداست آواتارهای بازسازی شده احتمالاً در همان روزهای نزدیک به عرضه  Xbox One X (7 نوامبر 2017 برابر با 16 آبان 1396) ارائه خواهند شد.

م.حافظ | اخبار | 17/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.