نویسنده: نریمان عبدی شنبه، 25 شهریور 1396
ساعت 11:09

اولین اطلاعات از بخش زامبی عنوان Call Of Duty: WW2

5 از 5

اطلاعات جدیدی از بخش زامبی عنوان Call Of Duty: WW2 منتشر شد.

مانند دیگر عناوین مجموعه «ندای وظیفه» (Call of Duty) آخرین نسخه از این فرانچایز که در مورد جنگ جهانی دوم است نیز دارای بخش زامبی خواهد بود. اولین اطلاعات درباره این بخش و انتظاراتی که بازیکن‌ها می‌توانند از آن داشته باشند منتشر شده است. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

در گفتگوی Jon Horsley، سرپرست ارشد Sledgehammer، تائید شده است که بخش زامبی نسخه جدید این مجموعه مانند عناوین گذشته مبنی بر رویارویی بازکنان با حمله‌های موج گونه زامبی‌ها خواهد بود.

«تمرکز این بخش بر روی مبارزه هیجان‌انگیز چهارنفره به صورت Co-OP در برابر موج افزاینده‌ای از زامبی‌ها است.»

به گفته وی گروه او در تلاش است تا وحشتناک‌ترین تجربه‌ای که تا کنون Sledgehammer خلق کرده است، ایجاد نماید.

علاوه بر این، Horsley اطلاعات دیگری را درباره داستان و محیط این بازی به اشتراک گذاشته است:

«حالت زامبی در یکی از روستاهای استان Bavarian (بایرن کنونی) آلمان در سال‌های آخر جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. پلیرها به گوشه دهشتناکی از شهر منتقل شده که در آن فاضلاب‌های خونین، آزمایشگاه‌های شیطانی و مقبره‌های باستانی پرده از اسرار تاریک خود بر خواهند داشت.»

در این بخش از بازی، بازیکن‌ها با گونه‌های مختلفی از زامبی مواجه خواهند شد. این زامبی‌های با قابلیت‌های مختلف می‌توانند چالش‌های تازه‌ای برای پلیرها ایجاد کنند. مثلاً یک زامبی دونده و شعله‌ور در بازی وجود دارد که اگر به گوشه‌ای پناه ببرید برای شما دردسرساز خواهد شد.

آخرین عنوان از مجموعه ندای وظیفه با نام Call of Duty: WWII در تاریخ سوم نوامبر (12 آبان) برای کنسول‌های نسل هشتمی و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.