نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 مرداد 1397
ساعت 13:00

به گفته EA فورتنایت برای صنعت گیم مفید است

5 از 5

کمپانی EA اخیرا درباره فواید و زیان‌های بازی فورتنایت برای کل صنعت گیم صحبت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی EA به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران صنعت گیم، اخیرا در جریان جلسه گزارش مالی خود به تمجید از بازی Fortnite پرداخته و گفته که این بازی به خاطر رایگان بودن و جذابیت بالایی که پیدا کرده، می‌تواند باعث وارد شدن مخاطبان کاملا جدیدی به صنعت گیم شود.

این صحبت‌ها که توسط مدیرعامل EA یعنی اندرو ویلسون بیان شده، اشاره می‌کند که این بازی در «گسترش دایره مخاطبان» به صنعت گیم کمک می‌کند. او سپس این گسترده شدن دایره مخاطبان صنعت گیم را نیز به سود EA دانست:

انتظار ما این است که همین طور که فورتنایت به گسترش دادن مخاطبان کل صنعت گیم کمک می‌کند، این برای ما هم فرصتی بسیار بزرگ خصوصا در زمان فرا رسیدن فصل تعطیلات خواهد بود. این به طور خاص‌تر زمانی خودش را نشان می‌دهد که ما بازی‌هایی نظیر Madden، FIFA و Battlefield را عرضه می‌کنیم.

در ادامه اما بلیک جانسون، از دیگر مدیران EA به تاثیرات دیگر این بازی روی این کمپانی اشاره کرد و گفت که زمانی که بازیکنان وقت زیادی را روی این بازی صرف می‌کنند، این می‌تواند به EA یا سایر ناشران هم آسیب وارد کند. در این زمینه اکتیویژن نیز صحبت‌های مشابهی را قبلا مطرح کرده بود. جانسون در این زمینه گفت:

بدون شک [فورتنایت] یک پدید واقعی در صنعت گیم بوده است و مطمئن هستم که وقت زیادی را از بازیکنان می‌گیرد. ما واقعا کار سختی داریم که نشان دهیم این موضوع چه تاثیری در کسب و کار ما دارد، ولی مطمئن هستم این زمان بسیار زیادی از همه در این صنعت می‌گیرد... ولی چیز دیگری هم که مشخص است، این بازی افراد زیادی را وارد صنعت گیم کرده که تمایل به بازی کردن در حالا یا آینده را خواهند داشت و این به سود ما نیز خواهد بود.

پیش از این، EA احتمال عرضه یک بازی مستقل Free to Play در ژانر بتل رویال را هم رد نکرده بود که البته، این امکان را نباید برای آینده نزدیک محتمل دانست. به هر شکل، این کمپانی در بازی آینده Battlefield V، یک ماد مخصوص بتل رویال هم خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.