نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 08 فروردين 1398 - 21:00
1 از 5

سونی و مایکروسافت بدنبال عبور از قدرت 10.7 ترافلاپسی Stadia هستند

کنسول‌های نسل بعد از قدرت پردازشی فراتر از 10.7 ترافلاپس برخوردار هستند

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مزایای پلتفرم Google Stadia، قدرت سخت افزاری منحصر بفرد آن، مخصوصاً قدرت 10.7 ترافلاپسی پردازش گرافیکی آن است، قدرتی که بسیار فراتر از Xbox One X و PS4 Pro خواهد بود، اما آیا این موضوع باعث می‌شود که دو شرکت مایکروسافت و سونی، بدنبال افزایش قدرت پردازش گرافیکی کنسول‌های نسل بعد خود باشند که براساس شایعات PlayStation 5 و Xbox One Scarlett نامیده می‌شوند؟

اخیراً Jason Schreier از Kotaku اعلام کرده که سونی و مایکروسافت بدنبال پشت سرگذاشتن قدرات پردازشی 10.7 ترافلاپسی Stadia هستند، او اعلام کرد:

یکی از چیزهایی که می‌توان در مورد سونی و مایکروسافت اطمینان داشت، این است که آن‌ها قصد دارند قدرت پردازشی فراتر از قدرت 10.7 ترافلاپسی پلتفرم Stadia را ارائه کنند.

پیش از این نیز «فیل اسپنسر» (Phil Spencer) به عنوان رئیس Xbox اعلام کرده بود:

شرکت گوگل امروز عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت، هنوز چند ماه تا نمایشگاه E3 زمان داریم، یعنی وقتی که ما هم عملکرد بزرگی را از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

براساس شایعات، شرکت مایکروسافت قصد دارد تا در نمایشگاه E3 امسال، از کنسول نسل بعد خود رونمایی کند، همچنین شرکت سونی نیز در یک رویداد کوچک، به رونمایی از کنسول PS5 خواهد پرداخت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.