نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 ارديبهشت 1399 - 18:00
5 از 5

ظاهرا رویداد ماه ژوئن PS5 شامل نمایش‌های نسل نهمی بسیار زیادی است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یک اینسایدر، رویداد شایع‌شده ماه ژوئن پلی‌استیشن شامل یک برنامه مفصل نمایش بازی‌های نسل نهمی است.

با درنظر گرفتن اینکه PS5 کنسول نسل بعدی سونی تا چند ماه دیگر وارد بازارها خواهد شد، طرفداران و فعالان صنعت گیم نیز قطعا درباره زمان و نحوه پرده‌برداری از این کنسول بازی خانگی قدرتمند نظرات خود را مطرح می‌کنند. پیش از این شایعات مختلفی درباره موعد رونمایی PlayStation 5 وجود داشته که البته سونی، هیچ گونه واکنشی نسبت به این گمانه‌زنی‌ها ندارد و کماکان سیاست خود را، تمرکز روی عناوین در صف عرضه PS4 خود گذاشته است. با در نظر گرفتن اینکه هر دو بازی بزرگ و انحصاری بعدی این پلتفرم تا کم‌تر از دو ماه دیگر عرضه می‌شوند، می‌توان گفت که شمارش معکوس برای ورود جدی سونی به کمپین تبلیغاتی PS5 هم آغاز شده است.

در این رابطه، جیسون شرایر مدتی پیش گفت که براساس آنچه که او متوجه شده، سونی تا قبل از بحران شیوع کرونا قصد داشت تا در اوایل ژوئن، از PS5 رونمایی کند که به نظر هنوز این برنامه معتبر باقی مانده است. جدای از این اظهارنظر، یک خبرنگار شناخته‌شده دیگر این صنعت یعنی Jeff Grubb هم گفته بود که رویداد رونمایی PS5 در روز ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) خواهد بود. درحالی که سونی تاکنون هیچ واکنشی به این گمانه‌زنی‌ها نداشته، Grubb اخیرا در یک پست توییتری اقدام به لیست کردن فهرستی از رویدادهای گیمینگ پیش رو کرده است که در روز ۴ ژوئن، او مجددا به یک رویداد پلی‌استیشن اشاره کرده است. در همین لیست، یک رویداد State of Play هم برای ماه آگوست ذکر شده که جالب به نظر می‌رسد. پیرامون این دو رویداد، او در یک پست دیگر اقدام به شفاف‌سازی بیشتر کرده و گفته که رویداد ۴ ژوئن پلی‌استیشن، «یک برنامه مفصل نسل نهمی» است و رویداد State of Play ماه اکتبر هم قرار است کاملا روی PS5 متمرکز باشد.

باید توجه داشت که این گمانه‌زنی‌ها هرچقدر هم از جانب افراد معتبر صورت گرفته باشد، درنهایت بدون تایید رسمی سونی در قالب شایعه درنظر گرفته می‌شود. خوشبختانه مدت زمان چندانی تا روز ۴ ژوئن باقی نمانده و به زودی مشخص خواهد شد که آیا سرانجام سونی موعدی را برای رونمایی رسمی از PS5 مشخص می‌کند یا خیر.

PlayStation 5 در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.