نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 21 تیر 1399 - 15:00
0 از 5

ظاهرا تصویری از کنترلر DualSense در دست لیک شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی تصویری از یک کنترلر DualSense پلی‌استیشن 5 در دست منتشر شده که احتمالا اصالت آن درست است.

کمپانی سونی، تاکنون در مقاطع مختلف به معرفی کنسول بعدی پلی‌استیشن یعنی PS5 پرداخته و طراحی ظاهری کنسول، و همچنین طراحی کنترلر آن یعنی DualSense هم به نمایش گذاشته است. این نمایش، البته فقط در حد کلیپ ویدیویی بوده و هنوز این کنسول به صورت رسمی، و به شکل فیزیکی با حضور مجریان نمایش داده نشده است. درحالی که قبلا تصویری احتمالی از یک کنسول PS5 در دست منتشر شده بود، حالا تصویری مشابه اما این بار پیرامون DualSense منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

PS5 DualSense Alleged leak 1024x895

تصویر نمایش داده شده، اولین بار در وب‌سایت ResetERA پست شده که از جهات مختلف، به نظر می‌رسد که اصالت آن درست باشد، و این می‌تواند به عنوان تصویر واقعی از کنترلر به نظر برسد. با این حال حتی در صورت صحت اصالت تصویر، سوالات زیادی وجود دارد؛ به این ترتیب که گرچه ابعاد کنترلر بزرگ به نظر می‌رسد، ولی جهت نمایش کنترلر در تصویر نیز ممکن است در بزرگ به نظر رسیدن آن موثر باشد. همچنین کاربری که تصویر را ارسال کرده توضیحات بیشتری نداده، و توسط مدیران سایت نیز تایید نشده است، که به این ترتیب این احتمال که تصویر قلابی باشد نیز وجود دارد.

درحالی که سونی همچنان برنامه‌های خبری بیشتری پیرامون PS5 در پیش دارد، کنسول بازی پلی‌استیشن 5 اما تا چندماه دیگر یعنی در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.