نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 دی 1399 - 15:00
0 از 5

شایعات تازه درباره اضافه شدن Ubisoft Plus به Xbox Game Pass

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی یک اینسایدر صنعت گیم گزارش‌ها از اضافه شدن سرویس Ubisoft Plus به Xbox Game Pass را جدی دانسته است.

مایکروسافت زمانی که در سال 2017 از سرویس اشتراکی Xbox Game Pass رونمایی، و اعلام کرد که عناوین انحصاری و فرست پارتی ایکس‌باکس، از این پس در روز عرضه به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد، بسیاری با تردید به موفقیت این سرویس و استراتژی آن‌ها نگاه می‌کردند. علیرغم اینکه هنوز هم تردیدهایی درباره نسبت هزینه و درآمد این سرویس وجود دارد، با این حال می‌توان گفت که Xbox Game Pass تبدیل به مهم‌ترین ویژگی اکوسیستم ایکس‌باکس شده و کتابخانه بازی‌های در دسترس آن نیز مرتبا بزرگ‌تر و عناوین باکیفیت موجود در آن نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

سرویس گیم پس البته از جهات دیگری نیز بزرگ شده و حالا در دسترس مشترکین در پی‌سی و دستگاه‌های هوشمند نیز قرار گرفته است. ولی این پایان کار نیست چون پس از خبر اضافه شدن سرویس EA Play، گمانه‌زنی‌هایی از اضافه شدن سرویس‌های مشابه توسط ناشران دیگر نیز مطرح بوده است. در ادامه این شایعات، Jez Corden اینسایدر شناخته شده صنعت گیم از Windows Central، اخیرا در حساب توییتری رسمی خود گفته که به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌ها و شایعات از اضافه شدن سرویس Ubisoft Plus به Xbox Game Pass کاملا جدی است. او البته گفته که مشخص نیست که دامنه پشتیبانی عناوین موجود Ubisoft Plus در گیم پس تا چه حد می‌تواند باشد و این یا می‌تواند به صورت یک سطح جدید باشد و یا مشابه EA Play، کل سرویس یوبی‌سافت وارد گیم پس شود.

در صورت صحت داشتن این خبر، احتمالا در آینده نزدیک می‌توان منتظر تایید رسمی و انتشار جزئیات مرتبط با آن بود؛ اتفاقی که می‌تواند ارزش محتوایی سرویس را برای خرید حق اشتراک بسیار بالاتر نیز ببرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.