نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 20 دی 1402 - 12:45
0 از 5

شایعه: بازی Indiana Jones در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Indiana Jones وارد آخرین مراحل دوران توسعه شده است و احتمالاً در سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی ایندیانا جونز از استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) که حدود سه سال پیش رسماً معرفی شد، یکی از بزرگ‌ترین عناوین انحصاری فعلی مایکروسافت به حساب می‌آید. به‌زودی و در جریان نمایش دولوپر دایرکت ایکس باکس (Xbox Developer_Direct) که در ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برگزار خواهد شد، با جزئیات این بازی بیشتر آشنا می‌شویم. مایکروسافت تأیید کرده که در جریان این نمایش، اولین گیم‌پلی بازی Indiana Jones همراه با اطلاعات بیشتری درباره‌ی این عنوان به اشتراک گذاشته خواهد شد. علاوه‌بر این، ظاهراً باید منتظر رونمایی از تاریخ عرضه‌ی جدیدترین بازی ماشین‌گیمز نیز باشیم و گمانه‌زنی‌های اخیر اشاره کرده‌اند که این تاریخ انتشار زودتر از تصورات قبلی خواهد بود.

تام هندرسون از سایت Insider Gaming اخیراً ادعا کرده که با توجه به صحبت‌هایی که از یک منبع نزدیک به این پروژه شنیده است، بازی Indiana Jones در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. مدتی بعد از رونمایی رسمی از این بازی، بتسدا در سال ۲۰۲۱ گفت که این پروژه در مراحل «بسیار، بسیار، بسیار اولیه‌ی توسعه» قرار دارد. از این رو، بسیاری باور داشتند که مدت زیادی با انتشار رسمی این بازی فاصله داریم و این بازی قرار است برای چند سال دیگر در دست ساخت باشد. با این وجود و این‌طور که شواهد نشان می‌دهند، به نظر استودیوی ماشین‌گیمز توانسته روند توسعه‌ی سریع‌تری را طی کند و از انتظارات قبلی پیشی بگیرد.

در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد، سال ۲۰۲۴ میلادی برای ایکس باکس سال شلوغ و پر از عناوین انحصاری خواهد بود. تا به حال عرضه‌ی بازی‌هایی نظیر Senua’s Saga: Hellblade 2 و Avowed و Towerborne و Microsoft Flight Simulator 2024 و Ara: History Untold برای سال جاری میلادی تأیید شده و باید منتظر ماند و دید که آیا بازی ایندیانا جونز نیز به جمع این عناوین راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

شایان ذکر است که نمایش Xbox Developer_Direct همچنین شامل بازی‌های Avowed و Senua’s Saga: Hellblade 2 و Ara: History Untold می‌شود و باید انتظار ارائه‌ی جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی‌های موردانتظار را داشته باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.