نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 01 بهمن 1402 - 20:00
0 از 5

ظاهراً ریمیک Assassin's Creed IV Black Flag در دست ساخت قرار دارد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ساخت ریمیک بازی Assassin's Creed IV Black Flag به‌تازگی آغاز شده است و این عنوان اولین ماه‌های دوران توسعه را در استودیوی یوبیسافت سنگاپور طی می‌کند.

گزارشاتی که چند ماه پیش درباره‌ی وضعیت عناوین آینده‌ی سری اساسینز کرید منتشر می‌شدند، به احتمال آغاز توسعه‌ی ریمیکی از یکی از عناوین قدیمی‌تر این مجموعه اشاره داشتند. در آن زمان، باور بر این بود که یوبیسافت به پروژه‌ی ریمیک بازی Assassin's Creed IV Black Flag چراغ سبز نشان داده و قصد بازسازی یکی از محبوب‌ترین عناوین خود را دارد. اکنون و به‌لطف مشاهدات جدیدی که در پروفایل لینکدین (LinkedIn) یکی از اعضای یوبیسافت انجام شده، به نظر می‌رسد که یوبیسافت روند اصلی ساخت این ریمیک را در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی به‌صورت رسمی آغاز کرده است.

گمانه‌زنی‌های قبلی از استودیوی یوبیسافت سنگاپور به‌عنوان تیمی که وظیفه‌ی ساخت این ریمیک را برعهده دارد یاد می‌کردند. با توجه به تغییرات جدید پروفایل طراح ارشد فعال در این استودیو و اضافه شدن یک «پروژه‌ی معرفی‌نشده» در کنار عناوینی مانند Assassin's Creed Mirage و بسته‌ی الحاقی Siege of Paris برای بازی Assassin's Creed Valhalla، بسیاری بر این باورند که این پروژه همان ریمیک موردانتظار قسمت چهارم سری اساسینز کرید است.

ریمیک بازی Assassin's Creed IV Black Flag می‌تواند میلیون‌ها نفر از طرفداران قدیمی سری را بار دیگر به این مجموعه بازگرداند. طرفدارانی که طی چند سال اخیر از روند جدید سری ناامید شده‌اند یا به هر دلیلی معتقدند که اساسینز کرید راه خود را گم کرده و از ریشه‌های مخفی‌کاری و پارکورش فاصله گرفته است. با این حال، جدیدترین قسمت سری، اساسینز کرید میراژ، توانست تا حدی زیادی در تکرار حس یک اساسینز کرید کلاسیک و قدیمی موفق عمل کند و ماجراجویی کوتاه اما جذابی را ارائه دهد.

بازی Assassin's Creed IV Black Flag نیز از زمان عرضه تاکنون بیش از ده‌ها میلیون بازیکن را جذب خود کرده و حتی امروزه نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. با این وجود، یوبیسافت هنوز به‌صورت رسمی از این پروژه رونمایی نکرده و نمی‌دانیم که آیا تمامی شایعات پیرامون این ریمیک صحت دارند یا خیر. باید منتظر ماند و دید که این پروژه‌ی معرفی‌نشده دقیقاً در چه تاریخی آماده‌ی رونمایی خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.