نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 شهریور 1396 - 12:28
0 از 5

شایعاتی پیرامون بازی Cyberpunk 2077

شایعه وسعت 4 برابر بازی Cyberpunk 2077 در مقایسه با The Witcher 3

از هنگامی که استودیوی CD Projekt Red عنوان Cyberpunk 2077 را در سال 2012 معرفی نمود، طرفداران همواره در مورد این بازی کنجکاو بوده اند. به دنبال موفقیت بی نظیر بازی The Witcher 3 (عرضه شده در سال 2015)، انتظارات گیمرها از استودیوی CD Projekt Red بسیار زیاد شده است. گزارشاتی منتشر شده که ادعا دارند بازی Cyberpunk 2077 چهار برابر گسترده تر و بزرگ تر از کل بازی The Witcher 3 (با احتساب تمامی DLC های آن) خواهد بود.

همچنین بر مبنای این گزارشات، بازی Cyberpunk 2077 از سیستم فصلی که در بازی The Witcher 3 شاهد آن بوده ایم، برخوردار خواهد بود. بعلاوه موضوع دیگری که در این گزارشات آمده این است که بازی Cyberpunk 2077 دارای محیطی تخریب پذیر و پویا خواهد بود.

این اطلاعات در یکی از کانال های یوتیوب منتشر شده اند و فعلاً به صورت شایعه در نظر گرفته می‌شوند. اگرچه با توجه به اینکه بازی Cyberpunk 2077 مدت زمانی بسیار طولانی است که در مرحله ساخت و توسعه به سر می‌برد این احتمال وجود دارد که Cyberpunk 2077 از لحاظ گستردگی و وسعت، فراتر از فرنچایز The Witcher باشد. اما باید منتظر بود و دید که آیا این بازی هم می‌تواند مانند The Witcher 3 جایگاه ویژه ای برای خودش در تاریخچه صنعت بازی باز کند یا خیر.

بازی Cyberpunk 2077 عنوانی در ژانر نقش آفرینی است که از هر 2 چشم انداز اول شخص و سوم شخص قابل بازی است. این عنوان در فضای باز یک شهر بزرگ به نام Night City طراحی شده است. این بازی در کنار بخش تک نفره، شامل بخش چندنفره نیز خواهد بود. پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows برای آن تعریف شده اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.