نویسنده: میلاد شجری جمعه، 18 آبان 1397
ساعت 10:30

تریلر گیم‌پلی زمان انتشار (عرضه) بازی Hitman 2 منتشر شد

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس به مناسبت عرضه بازی Hitman 2 در در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه، تریلر گیم‌پلی هنگام انتشار آن را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) و استودیو IO اینتراکتیو (IO Interactive) امروز تریلر گیم‌پلی هنگام انتشار جدیدی از بازی Hitman 2 منتشر کردند که مامور ۴۷ را در آن چیزی که مهارت دارد یعنی کشتن انسان‌ها و دور از شدن صحنه به صورت کاملا معمولی، به نمایش می‌گذارد. اینبار در بازی Hitman 2 بنظر می‌رسد مامور ۴۷، این آدمکش بسیار قدرتمند و ماهر، مکان جدیدی برای بازی کردن در شش محیط مختلف، حالت‌های چندنفره و آنلاین در بخش‌های Sniper Assassin و Ghost Mode و همچنین یک مجموعه کامل از تجهیزات و ارتقا‌های مختلف دارد و طرفداران سری هیتمن قرار است با تجربه‌ای جذاب و فوق‌العاده رو‌به‌رو شوند. شما در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی هنگام انتشار بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در خبری مرتبط، استودیو IO اینتراکتیو از اولین ماموریت هدف فراری (Elusive Target) بازی Hitman 2، یعنی شخصیت «مارک فابا» با هنرنمایی بازیگر معروف «شان بین» رونمایی کرد. چندی پیش نیز این استودیو، تریلر هنگام انتشار لایو اکشنی از بازی با هنرنمایی شان بین منتشر کرد که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

بازی Hitman 2 در جریان یک لایو استریم در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو IO اینتراکتیو معرفی شد. این عنوان در واقع دنباله مستقیمی برای بازی اپیزودیک Hitman سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می‌شود اما اینبار به جای عرضه در اپیزود‌های مختلف، قرار است به صورت کامل در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه ۹۷ (۱۳ نوامبر ۲۰۱۸) برای کاربران روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. البته بازی Hitman 2 شامل بسته‌های الحاقی نیز می‌شود که برای پس از عرضه جهانی بازی در نظر گرفته شده‌اند و مکان‌هایی جدید را به آن اضافه خواهند کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.