نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:35

Fable بازی بعدی Playground Games رسما رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مطابق گمانه‌زنی‌های قبلی، پروژه بزرگ و مرموز Playground Games یعنی بازی جدید Fable به صورت رسمی معرفی شد.

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، سرانجام فاش شد که پروژه مرموز و بزرگ استودیو Playground Games، عنوان جدیدی از مجموعه Fable خواهد بود. سری بازی‌های نقش‌آفرینی Fable تقریبا شانزده سال است که شاهد دریافت بازی جدیدی نبودند و خصوصا از زمان تصاحب استودیو Playground Games، و اعلام این موضوع که استودیو روی یک بازی دیگر غیر از مجموعه Forza Horizon نیز کار خواهد کرد، بسیاری این پروژه مرموز را درواقع نسخه جدیدی از سری Fable عنوان می‌کردند. در هر صورت این گمانه‌زنی‌ها درست بودند و شما تریلر رونمایی از بازی را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که مشاهده شد،تریلر بازی جدید Fable به صورت سینمایی و فاقد بخش گیم‌پلی است و با شعار «یک شروع جدید» معرفی می‌شود. با توجه به تریلر، بازی قرار است برای Xbox Series X و ویندوز 10 عرضه شود. مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز می‌توانند این بازی را در همان روز عرضه به صورت رایگان دریافت کنند.

Playground Games و مایکروسافت البته تاریخ عرضه‌ای برای بازی مشخص نکردند و در این رابطه و همچنین اولین نمایش‌ها گیم‌پلی نیز باید بیشتر منتظر بود. آخرین بازی از این سری یعنی بازی Fable Legends که در سال 2013 معرفی شد، به عنوان یک بازی اکشن نقش‌آفرینی و کو آپ معرفی شده بود؛ عنوانی که البته هرگز عرضه نشد و استودیو سازنده آن یعنی Lionhead Studios نیز در سال 2016 تعطیل شد. باید دید که تلاش Playground Games برای زنده کردن این فرنچایز قدیمی نقش‌آفرینی به چه صورت پیش خواهد رفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.