نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 30 مرداد 1399
ساعت 09:00

بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War رسما تایید شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن رسما بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War را تایید و رونمایی کامل آن را برای روز 5 شهریور اعلام کرد.

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، اکتیویژن و Tryarch اخیرا با انتشار تریلر رونمایی رسما بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War را تایید کرده است. گفتنی است که نام این بازی از مدت‌ها پیش توسط برخی گزارش‌های غیررسمی اعلام شده بود، و به این ترتیب حالا می‌توان رسما وقایع بازی بعدی این سری را در جریان دوران جنگ سرد دانست. شما در ادامه تیزر معرفی بازی که شامل صحبت‌های یک شخص حقیقی به نام Yuri Bezmenov است را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که از نام بازی یعنی Call of Duty: Black Ops – Cold War مشخص است، وقایع این بازی در دوره جنگ سرد میان بلوک غرب به رهبری آمریکا و بلوک شرق به رهبری شوروی جریان خواهد داشت. اکتیویژن، البته فقط با نمایش این تیزر اقدام به تایید بازی کرده و رونمایی رسمی بازی را برای روز 26 آگوست (5 شهریور) اعلام کرده است. با توجه به آنچه در تیزر معرفی دیده می‌شود، وقایع بازی الهام‌گرفته از برخی حوادث در دنیای واقعی است. تیزر همچنین در نهایت این جمله مشهور یعنی «تاریخ خود را بدانید، در غیر این صورت محکوم به تکرار کردن اشتباهات آن هستید.» را به عنوان شعار بازی معرفی می‌کند.

هیچ گونه تاریخ عرضه یا نمایش گیم‌پلی پیرامون بازی وجود ندارد و برای این موارد، و همچنین پلتفرم‌های مقصد آن باید منتظر رونمایی رسمی در روز 5 شهریور باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.