نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 09:20

گیم پلی ویدیو نسخه ریمیک Demon’s Souls به نمایش گذاشته شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و بلوپوینت در رویداد اخیر PS5 Showcase از گیم‌پلی بازی ریمیک Demon’s Souls رونمایی کردند.

بازی Demon’s Souls که چند ماه پیش به عنوان نسخه ریمیک و بازسازی از همین عنوان برای PS5 رونمایی شده بود، اخیرا در جریان رویداد PS5 Showcase شاهد نمایش تریلر گیم‌پلی بوده است. این بازی که یک بازسازی کامل از Demon’s Souls محصول سال 2009 شرکت FromSoftware توسط Bluepoint Games و SIE Japan Studio است، یک عنوان اکشن و نقش‌آفرینی است که به صورت انحصاری پلی‌استیشن 5 در روز لانچ عرضه می‌شود. شما در ادامه تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر جدید، شاهد حرکت بازیکن در چندین لوکیشن مختلف هستیم که در این بین مبارزات زیادی هم صورت می‌گیرد. در مجموع گرافیک و انیمیشن‌های مختلف به نظر فوق‌العاده می‌رسند. در انتهای این تریلر بازیکن با یکی از باس‌های بازی نیز مواجه می‌شود و در نهایت نیز عبارت معروف یعنی You Died در تصویر دیده خواهد شد. در مجموع نمایش گیم‌پلی و سکانس‌های مختلف این بازی در PS5 چشمگیر به نظر می‌رسند.

بازی Demon’s Souls با تایید سونی، یکی از عناوین روز لانچ کنسول PS5 است؛ پلتفرمی که ابتدا در روز 12 نوامبر (22 آبان) در برخی کشورها نظیر آمریکا و ژاپن، و سپس در روز 19 نوامبر (29 آبان) در دیگر نقاط دنیا عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.