نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 مهر 1399
ساعت 12:00

بازی The Pathless در PS5 با مشخصات 4K/30 FPS نیز اجرا می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس اطلاعات و نمایش‌های جدید بازی The Pathless، حالا تایید شده که این بازی در PS5 با رزولوشن 4K و نرخ فریم 30 تصویر در ثانیه هم اجرا می‌شود.

بازی The Pathless یکی از عناوین موجود در لاین‌آپ عناوین در صف عرضه PS5، اخیرا اطلاعات و جزئیات تازه‌ای دریافت کرده است. براساس مصاحبه اخیر Matt Nava از Giant Squid، این بازی از ویژگی‌های جدید کنترلر دوال‌سنس این پلتفرم، نظیر haptic feedback در تیراندازی با کمان استفاده کرده که این باعث انتقال تجربه متفاوت و جالبی در زمان تیراندازی به اهداف می‌شود. پیرامون این بازی، سکانس‌های گیم‌پلی جدیدی نیز منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

در بازی The Pathless، هدف‌گیری و تیراندازی با کمان به اهداف نیاز به دقت و زمان‌بندی درست دارد که موفقیت در این کار باعث پیدا شدن موقعیت‌های بیشتر می‌شود. با توجه به چنین سیستمی، کنترلر DualSense و ویژگی haptic feedback آن می‌تواند با دقت بالایی بهترین زمان برای تیراندازی را به بازیکن منتقل کند. جدای از این موارد، حالا رسما تایید شده که این بازی در PS5 با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه در «رزولوشن پایین»، و همچنین نرخ فریم 30 تصویر در ثانیه با رزولوشن 4K اجرا می‌شود و بازیکنان امکان انتخاب بین این دو حالت را دارند.

بازی The Pathless در روز 12 نوامبر (22 آبان) برای پلی‌استیشن 4 و 5 و همچنین پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی به علاوه از طریق پلتفرم Apple Arcade نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.