نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 مهر 1399
ساعت 12:00

نمایش گیم پلی ویدیو DiRT 5 در Xbox Series X با نرخ فریم 60FPS

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گیم‌پلی ویدیو DiRT 5 در Xbox Series X کیفیت بالای  مناظر و نرخ فریم روان 60 تصویر در ثانیه را به نمایش می‌گذارد.

کدمسترز با بازی DiRT 5، یکی از جالب‌ترین عناوین را در نسل بعدی کنسول های بازی خواهد داشت که این موضوع، به خاطر اعلام پشتیبانی بازی از نرخ فریم 120 تصویر در ثانیه و کیفیت تصویر 4K است. با در نظر گرفتن این پیش زمینه، اخیرا گیم‌پلی تریلر طولانی و حدود 15 دقیقه‌ای از این بازی منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید. همچنین برای تماشای نسخه 4K و با نرخ فریم 60 همین تریلر نیز می‌توانید به یوتیوب مراجعه کنید.

 

با توجه به گیم‌پلی ویدیو، طرفداران حالا ایده بهتری از نحوه اجرا و کیفیت بصری این بازی در زمان اجرا روی Xbox Series X دارند. مهم‌ترین گزینه‌های بصری درباره اجرای بازی به کیفیت گرافیکی تصاویر و نرخ فریم بازی مربوط است. در حالی که بهترین گزینه مربوط به اجرای بازی با مشخصات 4K/60FPS است، ولی در طول تریلر و به خصوص در زمان تصادف ماشین‌ها افت فریم هم دیده می‌شود، هرچند نرخ فریم بازی در اکثر لحظات گیم‌پلی پایدار به نظر می‌رسد. گفتنی است که قبلا پشتیبانی از نرخ فریم 120 نیز برای بازی تایید شده بود که اجرا با این مشخصات، قطعا با رزولوشن تصویر پایین‌تر (همچنان بیش از 1080p) از 4K خواهد بود.

بازی DiRT 5 درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. نسخه نسل نهمی این بازی همزمان با عرضه Xbox Series X/S در 10 نوامبر (20 آبان) و لانچ اولیه PS5 در 12 نوامبر (22 آبان) منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.