نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 مهر 1399
ساعت 12:00

تریلر اجرای بازی Fallout 4 در Xbox Series S با نرخ فریم 60fps

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت تریلر جدیدی را با محوریت مقایسه اجرای Fallout 4 در Xbox Series S با نرخ فریم 60fps و نرخ فریم 30fps منتشر کرده است.

مایکروسافت در نسل نهم و با دو کنسول Xbox Series X و Series S، پشتیبانی تحسین‌برانگیزی از عناوین backward compatible کنسول‌های قبلی ایکس‌باکس خواهد داشت. این فهرست که شامل همه عناوین Xbox One و بسیاری از بازی‌های Xbox 360 و Xbox می‌شود، در واقع کتابخانه بسیار بزرگی از بازی‌ها است که از همان روز لانچ، برای بازیکنان دو کنسول جدید در دسترس قرار می‌گیرند. از میان عناوین backward compatible قدیمی، البته ممکن است ناشران و بازیسازان اقدام به انتشار آپدیت‌ها و پشتیبانی‌های ویژه، نظیر نرخ فریم بالاتر، HDR، گرافیک ارتقایافته و ... در زمان اجرا روی این دو کنسول کنند. با توجه به تریلر جدیدی که رسما مایکروسافت منتشر کرده، بازی Fallout 4 از جمله این نوع بازی‌ها خواهد بود. شما در ادامه تریلر مقایسه اجرای بازی در Xbox Series S در دو حالت با نرخ فریم 60fps و نرخ فریم 30fps را مشاهده می‌کنید.

 

تریلر جدید مایکروسافت البته با عنوان «دمو فنی» منتشر شده و مشخصا این نمایش به صورت دمو در نظر گرفته می‌شود که در طی آن، اجرای بازی Fallout 4 در کنسول Xbox Series S به نمایش گذاشته شده است. این درواقع یک مقایسه میان اجرای بازی در دو نرخ فریم متفاوت 60fps و 30fps است، که نشان می‌دهد بازیکنان این بازی در کنسول ضعیف‌تر و ارزان‌تر Series S، امکان تجربه آن با نرخ فریم 60 را هم دارند. لازم به ذکر است که پس از خریداری کمپانی Bethesda توسط مایکروسافت، در آینده دارندگان اشتراک گیم پس می‌توانند همه عناوین بتزدا از جمله Fallout 4 را به صورت رایگان روی کنسول خود دریافت کنند.

Xbox Series X و Xbox Series S در روز 10 نوامبر (20 آبان) وارد بازارهای جهانی می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.