نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 آبان 1399
ساعت 18:00

انتشار تریلر گیم پلی جدید Demon’s Souls

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Bluepoint به تازگی گیم‌پلی تریلر جدیدی از بازی Demon’s Souls را منتشر کرده که شامل یکی از باس‌فایت‌های محبوب نسخه اورجینال نیز می‌شود.

Demon’s Souls یکی از عناوین نسل هفتمی محبوب پلتفرم پلی‌استیشن بود، که حالا نسخه بازسازی یا ریمیک آن توسط Bluepoint، در راه عرضه برای PS5 قرار دارد. پیرامون این بازی روز لانچ PS5 که تاکنون نمایش‌های جذابی هم داشته، بلوپوینت به تازگی تریلر گیم‌پلی جدیدی را هم منتشر کرده که شامل دو باس‌فایت محبوب در بازی اورجینال، یعنی Armor Spider و Flamelurker نیز می‌شود. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

گیم‌پلی تریلر جدید بازی Demon’s Souls Remake یک بار دیگر کار فوق‌العاده بلوپوینت در بکارگیری جزئیات فراوان در محیط‌ها و طراحی‌ها را نشان می‌دهد. همه بخش‌ها از جمله مکانیک‌های حرکتی، نورپردازی و سایه‌ها و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه بازیکن و دشمنان، تکسچرهای واضح و ... به خوبی نشان از کار قابل تحسین استودیو در بازسازی یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ فرام‌سافتور دارد. در یکی از مهم‌ترین فاکتورهای جذاب این بازی یعنی مبارزات، و خصوصا گیم‌پلی باس‌فایت، در مجموع حسی که از گیم‌پلی مبارزات الغا می‌شود نشان از وفاداری کامل این نسخه با نسخه اوریجنال هم دارد، و به نظر می‌رسد که بتواند طرفداران را راضی نگه دارد.

نسخه ریمیک Demon’s Souls در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با لانچ کنسول PS5، به صورت انحصاری همین پلتفرم عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.