نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 آذر 1399
ساعت 09:00

تریلر لانچ بازی Immortals Fenyx Rising منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت تریلر روز عرضه بازی Immortals Fenyx Rising را در فاصله سه روز مانده تا روز انتشار به اشتراک گذاشته است.

بازی جهان‌باز و با تم فانتزی Immortals Fenyx Rising سه روز دیگر به صورت رسمی منتشر می‌شود و اخیرا نقد و بررسی‌های رسمی این بازی نیز توسط رسانه‌های مختلف صنعت گیم منتشر شده است. به مناسبت نزدیک شدن به موعد لانچ، یوبی‌سافت نیز تریلر روز عرضه بازی را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

پیرامون این بازی البته یوبی‌سافت تریلر Deep Dive که شامل گیم‌پلی و صحبت پیرامون آن توسط سازندگان هست را نیز به اشتراک گذاشته که می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید. در مجموع پیرامون این عنوان می‌توان گفت که حواشی مختلفی وجود داشت و از زمان معرفی اولیه، تشابهات و الهام‌گیری‌ها در سبک دنیاسازی فانتزی این عنوان با The Legend of Zelda: Breath of the Wild به چشم می‌آمد. در Immortals Fenyx Rising بازیکن کنترل شخصیتی به نام Fenyx را در اختیار دارد که در یک دنیای جهان باز با ریشه‌ها و زمینه یونان باستان به گردش می‌پردازد.

Immortals Fenyx Rising در روز 3 دسامبر (13 آذر) برای Xbox One، Xbox Series X|S، PS4، PS5، Google Stadia و PC در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این عنوان با امتیاز 8٫4 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.