نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 دی 1399
ساعت 09:00

پنج دقیقه از گیم پلی مرحله دوبی در Hitman 3 منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با نزدیک شدن به موعد عرضه بازی Hitman 3، اخیرا گیم پلی پنج دقیقه ابتدایی از مرحله دوبی منتشر شده است.

طرفداران سری بازی‌های هیتمن، حدود سه هفته دیگر شاهد انتشار جدیدترین عنوان این مجموعه یعنی Hitman 3 خواهند بود که بر اساس اطلاعات منتشر شده از آن، می‌دانیم که این بازی قرار است نقش فرجام و پایان‌دهنده به خط داستانی Agent 47 در سری ریبوت را ایفا کند. در ارتباط با این بازی، IO Interactive در گذشته تعدادی از لوکیشن‌ها و مراحلی که بازیکن در آن گردش می‌کند را معرفی کرده بود که حالا با همکاری رسانه Gameinformer، ویدیویی از پنج دقیقه ابتدایی مرحله دوبی به اشتراک گذاشته شده است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

همان طور که در این ویدیو مشاهده شد، طراحی کلی مرحله دوبی همچنان حالت سندباکسی محوطه‌ها که در سری ریبوت شاهد بودیم را حفظ کرده است. در شروع این مرحله، بازیکن در نقش Agent 47 کار خود را بر فراز برج بسیار بلندی (با عنوان اولیه Sceptre) شروع و راهی به داخل پیدا می‌کند. پس از این او به صحبت‌های یکی از اهداف خود در این مرحله گوش می‌کند. به طور مشخص و در مقایسه با گیم‌پلی ویدیو قبلی که از این بازی منتشر شد، در تیزر جدید سکانس اکشن چندان زیادی مشاهده نمی‌شود و ویدیو در اینجا به پایان می‌رسد.

بازی Hitman 3 در روز 20 ژانویه (1 بهمن) برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، PC، گوگل استیدیا و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.